تجلیلِ قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از جهادگرانِ صنعت در منطقه ویژه پارس

(سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲) ۱۷:۱۵

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، تلاش ها و کوشش های کارکنان مستقر در صنایع گاز و پتروشیمی در این منطقه را ستود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-حجت الاسلام روح الله حریزاوی در دیدار با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: مقام معظم رهبری فرمودند مجاهدت های خاموش ثواب بزرگ دارند.
 
وی ادامه داد: کدام ایرانی می داند که شخصی در طول شبانه روز ۱۲ ساعت پشت مانیتورها نشسته و همه موارد را رصد می کند؟
 
حریزاوی با بیان این که خداوند شاکر علیم است و ما جاهلیم، از تمام پرسنل خدوم و زحمتکش صنعت در منطقه ویژه پارس قدردانی کرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت فروشگاه کتاب شهر در  ۴۴ نقطه از کشور، ابراز داشت: با توجه به پتانسیل و جمعیتی که در این منطقه حاکم است می توان با حمایت ها و تنوع کتاب ها، دسترسی پدر خانواده به آن ها را افزایش داد.
 
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی همچنین از پیشنهاد سبد کتاب خانوار خبر داد و افزود: در حال حاضر شش انتشارات داریم که کتاب های فاخری منتشر می کنند.
 
 وی با بیان این که ما ناشر اختصاصی دفاع مقدس هستیم، افزود: ۴۰ کتاب از ۴۶ کتاب منتشر شده توسط انتشارات سازمان تبلیغات اسلامی از رهبر معظم انقلاب تقریظ گرفتند.
 
حریزاوی همچنین به حمایت از انتشاراتی های جدید اشاره کرد و گفت: اخیرا نیز از نشرهایی حمایت کردیم که با توان و ظرفیت خود بتوانند آثار فاخری تولید کرده و از مقام معظم رهبری تقریظ بگیرند.
 
وی با اشاره به نقش رمان در تولید فیلم گفت: رمان مبنای شخصیت سازی دارد و هم اکنون فیلم سازی در اروپا بر پایه رمان است.
 
حریزاوی تصریح کرد: در ایران اینکار را آغاز کردیم و اعتقاد داریم با توجه به غنایی که در آثار نویسندگان ما وجود دارد بتوان فیلم های خوبی تولید کرد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید