گام بلند سازمان منطقه ویژه پارس برای رفع مشکلات پروازی منطقه

(یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲) ۲۱:۳۶

مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس با اشاره به فرارسیدن عید نوروز گفت: در آستانه‌ نوروز و بهار طبیعت و با دستور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و همچنین با تلاش کارگروه پروازی این فرودگاه، از ابتدای اسفند ماه سال جاری تعداد ۴٠ پرواز در هفته از نقاط مختلف کشور با مبداء و مقصد فرودگاه بین المللی خلیج فارس با نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری برقرار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-مجید حاجوند مدیر فرودگاه خلیج فارس عسلویه بر خدمت‌رسانی بهینه به شاغلین صنعت، جامعه بومی و ساکنین جنوب استان بوشهر در ایام نوروز تاکید کرد.
 
وی از ارتقاء سطح عملیاتی فرودگاه و همچنین امکان نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه بین المللی خلیج فارس خبر داد و ابراز امیدواری کرد شاهد افزایش امنیت و کیفیت پروازها در این فرودگاه باشیم.
 
حاجوند با اشاره به افزایش حدود شش هزار و ۵۰۰ صندلی در هفته گفت:  با افزایش تعداد صندلی ها شاهد  تسهیل دسترسی آژانس‌های هواپیمایی سطح منطقه به رزرو این پروازها و رفعِ محدودیت‌های قبلی در این زمینه هستیم.
 
وی تصریح کرد: متقاضیان استفاده از پروازهای فرودگاه بین المللی خلیج فارس می توانند در تمامی روزهای هفته به کلیه مسیرها دسترسی داشته و به تهیه بلیت با حداقل قیمت اقدام کنند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید