مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس:

هیمنه پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی فرو ریخت

(یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳) ۱۷:۲۱

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با صدور پیامی، عملیات پهپادی و موشکیِ مقتدرانه و پیروزمندانه کشورمان به سرزمین های اشغالی را موجب فرو ریختن هیمنه پوشالی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-در پیام سخاوت اسدی آمده است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا ۚ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ
 
عملیات شب گذشته توسط مهندسین و نظامیان مقتدر کشورمان بار دیگر هیمنه پوشالی استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی را درهم شکست.
 
رژیم اشغالگر قدس که به پشتوانه حمایت های آمریکای جنایتکار و کشورهای خبیثی همچون انگلیس و فرانسه از هیچ جنایتی در غزه طی ماه های اخیر فروگذار نکرده است آنچنان در مقابل قدرت ایمان و اعتقادِ جبهه مقاومت خوار و ذلیل شد که با ترور بزدلانه سرداران رشید اسلام در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق تصور می کرد می تواند بر شکست ها و رسوایی های خود سرپوش بگذارد.
 
با تهاجم تروریستی و وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت چندتن از سرداران سپاه اسلام، رهبر معظم انقلاب در روز عید سعید فطر در بیاناتی به تنبیه این رژیم جنایتکار و خبیث وعده دادند.
 
دیشب و تنها چند روز پس از بیانات مقام معظم رهبری، وعده صادقِ معظم له محقق شد و شب گذشته مهندسین و طراحانِ نظامی کشورمان، با اجرای عملیاتی دقیق و پیچیده ضمن عبور از سیستم های پدافندی کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، اردن و رژیم غاصب صهیونیستی توانستند سیلی بسیار محکمی بر گوش این رژیم جنایتکار و خبیث بزنند.
 
در این عملیات که با دقت بسیار بالایی همراه بود به هیچ یک از غیرنظامیان آسیبی وارد نشد و جمهوری اسلامی ایران نشان داد علی رغم جنایت هایی که رژیم کودک کش صهیونیستی در کشتار غیرنظامیان در غزه و دیگر کشورهای منطقه از خود بروز می دهد اما اولویت و هدفِ کشورمان نه غیرنظامیان بلکه مراکز و تاسیسات نظامی بوده که در این عملیات نیز به طور کامل محقق شد.
 
با عملیات غرورآفرین دیشب هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و اربابان آن یعنی آمریکا، انگلیس و فرانسه فرو ریخت و به اذعان بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران جنگی، ایران توانست بزرگ ترین عملیات پهپادی تاریخ را با موفقیت انجام بدهد.
 
اینجانب پیروزی شیرین و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری ستادکل نیروهای مسلح و ارتش قهرمان جمهوری اسلامی را به حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت شریف و بزرگ کشورمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزو می کنم به زودی با سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی در قدس شریف، قبله اول مسلمانان جهان به امامت ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) نماز برپا بداریم.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید