مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در جشن روز جهانی کارگر:

پیشرفت صنعت نفت در پارس جنوبی و استمرار تولید مرهون تلاش بی وقفه کارگران است

(چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۳:۱۳

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه توسعه پایدار و رونق اقتصادی کشور در گرو کار و تلاش شبانه روزی کارگران است گفت: پیشرفت پروژه های صنعت نفت در پارس جنوبی حاصل کار و تلاش بی وقفه کارگران است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، جشن روز حهانی کارگر با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس،مدیر کل امور استان‌ها وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و کارگران نمونه شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس صبح امروز چهارشنبه (9 اردیبهشت ماه) در سالن همایش های خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

مهندس مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در جشن روز جهانی کارگر ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت جواد الائمه (ع)گفت: امروز که به عنوان روز جهانی کارگر نامگذاری شده است فرصتی به دست آمده تا از قشر کارگر که همواره در سخت‌ترین شرایط و امکانات برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش کرده‌اند تشکر و قدردانی شود.

مهندس یوسفی افزود:اسلام کار را به مثابه عبادت می داند و دسترنج کارگر که همانا کار اوست در دین اسلام از چنان ارزشی برخوردار است که در روایات و احادیث آمده است که پیامبر گرامی اسلام بر دستان کارگر بوسه می زند .

وی با بیان اینکه کارگران مایه عظمت و سربلندی کشور هستند افزود: پیشرفت و رونق اقتصادی کشور در گرو بازوان توانمند کارگران در عرصه تولید است و طی سال گذشته نیز سعی ما بر این بوده است که با ابزار های موجود و تنظیم روابط کارگران و کارفرمایان وقفه ای در کار تولید ایجاد نشود.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس میزان مطالبات کارگری طی ماه های بهمن و اسفند را دو هزار و چهارصد میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با تلاش مسئولان و برنامه ریزی های صورت گرفته این میزان مطالبات در اسفند ماه به طور کامل پرداخت شد و مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس در سالجاری نیز تلاش خواهد کرد با تنظیم روابط کارگران و کارفرمایان از مطالبات معوق کارگری جلوگیری کند.

یوسفی با بیان اینکه طی سال گذشته 32 هزار  و 658 نفر از کارجویان به شرکت های مستقر در منطقه معرفی شده اند افزود: از این تعداد  14 هزار و 508 نفر در پروژه های صنعت نفت منطقه ویژه پارس جذب و بکارگیری شده اند که از لحاظ آماری جهش قابل توجهی نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تعداد افراد شاغل در پروژه های صنعت نفت  منطقه ویژه پارس را 79  هزار و 645 نفر عنوان کرد و افزود: تفاوت آماری میزان شاغلین در شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس ناشی از تفاوت میزان شاغلین پروژه ها در زمان ساخت و بهره برداری است که در این زمینه بیشترین تعداد شاغلین یک پروژه در زمان ساخت و پایه ریزی است .

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید