جلسه شورای تخصصی سلامت روان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد

(شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۳:۲۶

چهل و سومین جلسه شورای تخصصی سلامت روان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با هدف ارتقاء سلامت روانی و بهداشتی کارکنان صنعت نفت در منطقه ویژه پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه پارس ، مهندس مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضمن برشمردن اهمیت سلامت روان و نقش آن در کیفیت زندگی و به تبع آن کارائی و تاثیر آن در محیط کار عنوان داشت: بدون تردید شناخت صحیح از خود ،‌جامعه و زندگی از ارکان اصلی سلامت روان می باشد که بر این اساس لازم است  در یک سند بلدت مدت سلامت روان، آرامش فرد و  چگونگی مدیریت استرس و هیجان  مورد توجه قرار گیرد.

وی از عزم جدی سازمان منطقه ویژه پارس  در توجه به بستر سازی و فراهم نمودن شرایط مساعد جهت رشد فکری و تسهیل شرایط روانی فردی و خانوادگی کارکنان خبر داد و اظهار داشت: نقش  نیروی انسانی در رسیدن به اهداف متعالی سازمانی امری انکار ناپذیر است  و  در این راستا شرایط باید به گونه ای باشد که کارکنان بتوانند در کمال آرامش  و دور از تنش در  مسیر اهداف سازمانی گام بردارند .

در ادامه این نشست سید کمال نوری مجری طرح سلامت سازمان ضمن برشمردن دغدغه های این حوزه خواستار مطالعه همه جانبه در کنار عمل گرایی ‏،‌مشهود بودن خدمات روانشناختی ،‌طراحی و تدوین سبک زندگی اقماری و توانمند سازی خانواده کارکنان در جهت انطباق با زندگی اقماری شد.

دکتر شجاعی رئیس کمیسیون عالی پزشکی صنعت نفت و رئیس شورای تخصصی سلامت روان بهداشت درمان صنعت نفت ،‌نگاه ویژه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در توجه به سلامت  روان نیروی انسانی منطقه را مورد تقدیر قرار داد و ابراز امیدواری کرد  با پیاده سازی برنامه های عملیاتی در دست تدوین شاهد ارتقاء‌ در مولفه های سلامت روان منطقه باشیم.

سلامت 1 سلامت 12

سلامت15

سلامت 4 سلامت 3 سلامت 7 سلامت 11 سلامت 14 سلامت 8

سلامت 10سلامت16 سلامت 6 سلامت 2 سلامت 5

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید