به میزبانی منطقه ویژه پارس انجام شد؛

برگزاری همایش زکات و کارگاه استهلال در عسلویه+تصاویر

(چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴) ۱۵:۱۹

همایش زکات و کارگاه تخصصی استهلال با حضور ائمه جعه و جماعات شیعه و اهل سنت استان بوشهر به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهندس یوسفی در این نشست ضمن خیرمقدم گویی به شرکت کنندگان در این آیین ، با اشاره به اهمیت فرهنگ زکات در دین مبین اسلام تصریح کرد: زکات ،که در قرآن مجید نیز در سوره ها و آیه های مختلف بدان اشاره شده است باید به عنوان یک فرهنگ الهی در جامعه نهادینه شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خاطرنشان ساخت: زکات می تواند بهترین شکرانه ی دنیای امروز ما باشد و بی شک این امر مقدس بهترین ادله برای اثبات مترقی بودن دین مبین اسلام محسوب می گردد.

وی در ادامه ی سخنان خود به اهمیت پارس جنوبی در توسعه کشور اشاره کرد و گفت: بهره برداری از هر فاز پارس جنوبی می تواند یک درصد به ثروت ملی کشور کمک کند.

 مهندس یوسفی  با اشاره به نگاه توسعه ای دولت تدبیر و امید به این منطقه اقتصادی و انرژی تصریح کرد:  آغاز عملیات اجرایی طرح فراگیر پالایشی سیراف در روزهای اخیر با حضور معاون اول محترم رئیس جمهور  می تواند در جلوگیری از خام فروشی ، ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه گذاری مردم در این پروژه ها بصورت خرید سهام اثرگذار باشد.

استهلال 6

استهلال 4 استهلال 2 استهلال 3 استهلال 8 استهلال 10 استهلال 9 استهلال 5 استهلال 7 استهلال 11

عکس از سیاوش غلامی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید