تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان عسلویه برگزار شد

(شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴) ۱۷:۲۱

ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، شورای تامین و اداری شهرستان عسلویه ، شهرداران و شوراهای اسلامی و جمعی از مدیران و کارکنان صنعت نفت مستقر در عسلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، در این آیین امام جمعه عسلویه ضمن تشریح برخی از فضائل ماه مبارک رمضان به امانت بودن مسئولیت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و  مسئولان را به اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری دعوت کرد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان عسلویه نیز با بیان اینکه ماه مبارک رمضا فرصتی مناسب برای خودسازی است از زحمات فرماندار سابق قدردانی و برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این مراسم به نمایندگی از مدیران و کارکنان شرکت های صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس از زحمات فرماندار سابق تقدیر کرد و گفت : فرماندار در شهرستان به عنوان هماهنگ کننده دستگاههای عسلویه نقش موثری در توسعه صنایع نفت و گاز در این منطقه دارد و خوشبختانه در مدت زمان حضور جناب آقای اسماعیلی در این منصب این روند بصورت مطلوب اجرا شده است .

مهندس یوسفی در ادامه با اشاره به وحدت و همدلی موجود در شهرستان عسلویه تصریح کرد: یکی از مولفه های موثر در پیشرفت و توسعه در این منطقه ی عظیم اقتصادی و انرژی همدلی و وحدت بین مردم و دولت و خصوصاَ‌صنعت نفت بوده است که در یک سال اخیر این امر با رشد 35 درصدی تولید گاز نبسبت به 13 سال گذشته به خوبی به منصه ظهور رسیده است.

وی افزود: تنوع فرهنگی و قومیتی در این منطقه باعث شده است که به عنوان یک پتانسیل مسیر را برای توسعه و پیشرفت در این منطقه هموار سازد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز ضمن قدردانی از فرماندار سابق برای فرماندار جدید شهرستان عسلویه آرزوی موفقیت کرد.

حسن اسماعیلی فرماندار سابق شهرستان عسلویه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در مدت زمان حضور خود در فرمانداری عسلویه تمام توان خود را برای رفع دغدغه ها و تلاش برای توسعه این شهرستان بکار گرفته است تصریح کرد: کسب رتبه ی اول در کشور در تخصیص اعتبارات دولتی به مبلغ 150 میلیارد تومان ، راه اندازی بیمارستان عسلویه ، کمک به افزایش 5 برابری اشتغال جوانان عسلویه در صنایع نفت و گاز در سال 93 ( در سال 92 تعداد 37 نفر و در سال 93 این میزان به 173 نفر افزایش یافته است) ، کمک به راه اندازی و استقرار ادارات در این شهرستان از مهمترین عملکرد فرمانداری عسلویه بوده است که با همراهی تمامی دستگاههای اجرایی و صنعت نفت به دست آمده است.

اسماعیلی در پایان ضمن تشکر از استاندار در اعتماد به وی و حضور در فرمانداری شهرستان عسلویه برای فرماندار جدید عسلویه آرزوی موفقیت کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان عسلویه با اشاره به توجه به شاخص های مدیریتی در دولت تدبیر و امید گفت : در نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیران از بدنه چامعه و مردم هستند و با درک این مهم هیچگاه نباید خود را از مردم جدا بدانند و همواره در جهت رفع دغدغه های آنان باید گام بردارند.

حقیقی افزود: دولت تدبیر و امید ، به عنوان دولتی برآمده از آراء مردم و مورد تایید مقام معظم رهبری همواره به حفظ وحدت و همدلی بین دولت و ملت تاکید دارد و با این نگاه مشغول خدمت رسانی به مردم می باشد.

در ادامه نادری فرماندار جدید شهرستان عسلویه با تقدیر از حسن اعتماد استاندار به وی گفت:با جغرافیای عسلویه ،مردم منطقه و صنعت نفت فعال در این خطه آشنایی کامل دارم و با این شناخت آمده ام تا با همت و تلاش همگام در راه تعالی و توسعه این شهرستان قدم برداریم.

فرماندار عسلویه افزود: عسلویه به عنوان قطب انرژی کشور دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که امید می رود با عزم همگانی با بهره گیری از این پتانسیل ها در مسیر توسعه این منطقه و کشور گام های بلندی برداریم.

در این آیین با تقدیر از تلاش های حسن اسماعیلی در حکمی از سوی استاندار بوشهر عبدالله نادری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان عسلویه منصوب شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید