به همت واحد پژوهش:

کتابخانه و مرکز اسناد فنی و تخصصی در منطقه ویژه پارس ایجاد می شود

(جمعه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۴) ۰۹:۳۹

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس از راه اندازی کتابخانه فنی تخصصی و مرکز اسناد الکترونیک علمی تخصصی در منطقه ویژه پارس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهدی یوسفی در دیدار از واحد پژوهش سازمان منطقه ویژه پارس یکی ضرورت های پژوهشی و علمی منطقه را ایجاد کتابخانه و مرکز اسناد الکترونیک فنی و تخصصی بر شمرد.

یوسفی همچنین با اشاره به لزوم تطابق سر فصل های پژوهشی با اهداف و اولویت های سازمانی بر مد نظر قرار دادن مشکلات منطقه و رفع نیازهای ذینفعان کلیدی سازمان در تدوین برنامه های پژوهشی تاکید کرد.

پژوهش 3

مدیر پژوهش سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این دیدار با اشاره به ارتباط موثر واحد پژوهش با کتابخانه و مرکز اسناد شرکت ملی نفت، دانشگاه ها، پژوهشکده ها و مراکز علمی کشوری، راه اندازی کتابخانه فنی تخصصی و مرکز اسناد الکترونیک علمی تخصصی در منطقه را اولویت نخست کاری این واحد برشمرد.

پژوهش 1

خشایار پور محمد شاهینی همچنین در ادامه با ارئه گزارشی از اهم فعالیت های انجام شده در واحد پژوهش سازمان منطقه ویژه پارس از رایزنی با کتابخانه شرکت ملی نفت ایران جهت اخذ عضویت برای استفاده از بانک اطلاعات علمی و فنی این کتابخانه خبر داد و افزود: نحوه ارتباط واحد پژوهش با سایر واحدهای پژوهشی مستقر در منطقه بر اساس هم افزایی و جلوگیری از دوباره کاری است.

پژوهش 2 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید