برگزاری اولین گردهمایی رابطین سلامت سازمان منطقه ویژه پارس

(یکشنبه ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۴) ۱۳:۱۹

اولین گردهمایی رابطین سلامت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صبح امروز یک شنبه (18 مرداد ماه) در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، حمید رضا محمودی مشاور مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در اولین گردهمایی رابطین سلامت سازمان منطقه ويژه پارس با بیان اینکه «سلامت» از مهمترین حوزه های مورد توجه جوامع بشری در دوره مدرن است گفت: سلامت صرفا به نداشتن بیماری اطلاق نمی شود بلکه در تعریف علمی سلامت شاخص‌های رفاه جسمی،روانی ،اجتماعی و ذهنی مورد توجه قرار می گیرد و قطعا در تعریف نهایی «سلامت» لازم است به تمامی این موارد اشاره شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت دانش در حوزه‌های علمی مشروط به داشتن اطلاعات در  آن زمینه است افزود: سلامت از مهمترین حوزه های مورد توجه از سوی دولتمردان در تمامی کشورهای دنیاست و این حوزه به پاشنه آشیل تمامی فعالیت های انسان مدرن در جوامع امروز بدل شده است .

محمودی رابطان سلامت را بهورزان و بهداشت یاران جوامع امروز ایران دانست و تاکید کرد: سطح بندی خدمات و طرح پزشک خانواده از اقدامات بسیار خوبی است که توسط وزرات بهداشت،درمان و آموزش پزشکی مورد اجرا قرار گرفت و اگر ما بتوانیم مرحله اول سطح‌بندی خدمات را با موفقیت مدیریت کنیم خواهیم توانست گام ‌های اساسی در حوزه سلامت جامعه برداریم.

سید کمال نوری مجری طرح سلامت هدف از برگزاری این جلسه را ساماندهی نظام سلامت در منطقه ویژه پارس خواند و افزود: این طرح با مشارکت سه ظله مثلث حاکمیت ،مردم و صنعت نفت در حال اجرا می باشد که در آینده ای نزدیک رونمایی می شود.

وی افزود: رابطین سلامت در سازمان، شرکت ها و مردم پیشگامان تحول سلامت می باشند و این گردهمایی نیز در همین راستا برگزار شده که انشاالله نتایج این نشست طی سال های آینده در مقوله سلامت به منصه ظهور خواهد رسید.

رابطین سلامت 3

رابطین سلامت 5

رابطین سلامت 1

رابطین سلامت 6

رابطین سلامت 4

رابطین سلامت 2

رابطین سلامت 10

رابطین سلامت 13

رابطین سلامت 8

رابطین سلامت 12

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید