سمینار تخصصی پژوهشی سواد رسانه در منطقه ویژه پارس برگزار شد

(سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴) ۰۹:۰۹

سمینار تخصصی پژوهشی سوادرسانه در راهبرد شبکه‌های مجازی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، ‌رئیس پژوهش و فنآوری منطقه ویژه پارس در خصوص برگزاری این همایش گفت: در این همایش علاوه بر مخاطبان سازمان افرادی از سازمان‌مردم‌نهاد و دانش‌محور شهرستان کنگان، بنیاد نخبگان استان بوشهر، پارک علم و فناوری خلیج فارس و پتروشیمی‌های سطح منطقه حضور داشتند.

خشایار پورمحمد شاهینی پارس اضافه کرد: تلاش داریم که این برنامه‌ها و سمینارهای پژوهشی بین رشته‌ای را در زمینه‌های مختلف با برنامه ریزی گسترده تر و با اهداف کلان تر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: توسعه دانش عمومی در تخصص‌های بین رشته‌ای از جمله مدیریت انرژی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت بهره‌وری و مدیریت دانش یکی از وظایف تکلیفی مدیریت‌های پژوهش و فناوری در شرکت ملی نفت ایران می باشد که  از طریق برگزاری سمینارهای تخصصی پژوهشی این امر اجرایی می شود.

پورمحمد شاهینی افزود: سمینار تخصصی پژوهشی سواد رسانه در راهبرد شبکه‌های اجتماعی در منطقه ویژه پارس در این راستا و با رویکرد توسعه مدیریت دانش، با حضور دکتر محمد علی پیوند برگزار شد.

مدرس سمینار تخصصی پژوهشی سواد رسانه در راهبرد شبکه‌های مجازی، به اهمیت بالای رسانه و ارتباطات اشاره کرد و اظهار داشت: دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و بدون ارتباطات نمی‌توان زندگی کرد.

وی با بیان اینکه قدرت در دست رسانه است و رسانه هم یک قدرت محسوب می‌شود، ادامه داد: ابزارهای رسانه‌ای دارای قابلیت‌های بالایی هستند که از جمله می‌توان به قابلیت‌های خبری آموزشی، هدایتی رهبری و تفریحی تبلیغی اشاره کرد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید