به میزبانی منطقه ویژه پارس؛

ششمین نشست هم‌اندیشی مشاوران اموربانوان شرکت ملی نفت برگزار شد

(دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴) ۱۲:۰۵

ششمین نشست هم‌اندیشی مشاوران اموربانوان شرکت ملی نفت به میزبانی منطقه ویژه پارس برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ششمین نشست هم‌اندیشی مشاوران امور بانوان شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران با حضور مهندس مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نوشین نجار، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور بانوان ، سید محمدتقی علوی مدیر منابع انسانی منطقه ویژه  انرژی پارس و مشاوران امور زنان شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

مدیر منابع انسانی منطقه ویژه  پارس در این نشست گفت: دولت یازدهم تلاش‌های بسیار خوبی را به منظور استفاده از توانمندی‌های بانوان داشته است و و سپردن مسئولیت های مختلف به بانوان توانمند نیز شاهد بر همین ماجراست. 

سید محمدتقی علوی افزود: در منطقه ویژه پارس شرایطی برای تبیین توانمندی‌ها تدوین شده که با عملیاتی و کابردی کردن این برنامه شاهد استفاده بهینه از توانمندی های زنان در حوزه های مختلف در این منطقه خواهیم بود.

وی با اشاره به توجه جدی به بانوان در منطقه ویژه پارس تصریح کرد: مدیرعامل  منطقه ویژه  پارس همواره تاکید دارند که استعدادها و توانمندی‌های بانوان در سازمان شناسایی و مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، حمایت از بانوان را به عنوان یکی از اولویت‌های منابع انسانی دانست و افزود: تلاش داریم هر یک از بانوان که دارای توانمندی و هنر خاصی است شناسایی و استفاده شود.

مشاور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس در امور بانوان نیز در این نشست با تقدیر از حضور مشاوران امور زنان شرکت ملی نفت در این منطقه، اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد توجه ویژه‌ای به امور بانوان در سطح صنعت نفت و منطقه ویژه پارس هستیم.

لیدا جهاندیده با تقدیر از حمایت‌های مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از بانوان شاغل در سازمان، اضافه کرد: این نشست به منظور بررسی مسائل مربوط به امور بانوان در سطح شرکت ملی نفت ایران برگزار شده است.

لازم به ذکر است که در ادامه این نشست، مصوبات پنجمین نشست هم‌اندیشی مشاوران امور زنان شرکت ملی نفت مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی نیز از اقدامات انجام شده ارائه شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید