کارگاه آموزشی « کمک‌های اولیه و احیاء ورزشی» در منطقه ویژه پارس برگزار شد

(سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴) ۱۸:۲۰

کارگاه آموزشی « کمک‌های اولیه و احیاء ورزشی» با حضور ورزشکاران، مربیان و سرپرستان ورزشی و پرسنل سازمان منطقه ویژه پارس اقتصادی انرژی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، کارگاه آموزشی «کمک‌های اولیه و احیاء ورزشی» با تدریس رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر برگزار شد.
رئیس امور ورزش منطقه ویژه پارس، در ارتباط با برگزاری این کارگاه اظهار داشت: این کارگاه یک روزه با حضور پرسنل سازمان، مربیان و ورزشکارانی از شهرستان‌های اطراف منطقه ویژه پارس برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تاکیدات مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر لزوم توجه به مناطق پیرامونی منطقه ویژه پارس، بیان کرد: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، در این کارگاه آموزشی مربیان و ورزشکارانی از شهرستان‌های عسلویه، دیر، جم، کنگان و پارسیان نیز حضور دارند.
رضاییان با اشاره به همکاری مشترک مدیریت آموزش و توانمندسازی سازمان و امور ورزش سازمان برای برگزاری این کارگاه، اضافه کرد: افزایش دانش ورزشکاران و پرسنل سازمان را می‌توان به عنوان مهمترین هدف برگزاری این کارگاه دانست.
وی به اشاره به مباحثی در خصوص کمک‌های اولیه و احیاء ورزشی در قالب این کارگاه آموزشی، ادامه داد: افزایش ایمنی در ورزشکاران و محیط‌های ورزشی در مباحث این کارگاه دنبال می‌شود.
رئیس امورورزش منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: فردا نیز با حضور دکتر آذربایجانی استاد دانشگاه تهران، کارگاه آموزشی «تغذیه و مکمل‌های ورزشی» در منطقه ویژه پارس برگزار خواهد شد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید