به منظور بازدید از پروژه های پایتخت انرژی کشور

وزیر صنعت،معدن و تجارت وارد عسلویه شد

(پنج شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴) ۰۸:۵۳

وزیر صنعت،معدن و تجارت به منظور بازدید از پروژه های پایتخت انرژی کشور صبح امروز (پنج شنبه 7 آبان ماه) وارد عسلویه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،‌مهندس نعمت زاده در بدو ورود به فرودگاه بین المللی خلیج فارس مورد استقبال مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس ،‌معاون استاندار بوشهر ، مدیران عامل شرکت های نفت و گاز پارس و عملیات غیرصنعتی پازارگاد ، فرماندار عسلویه،نماینده مردم دیر،کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و مسئولین دستگاههای اجرایی قرار گرفت.

بازدید از پالایشگاه گازی در دست احداث فازهای 17 و 18 پارس جنوبی و بازدید از فاز 2 پتروشیمی ( شرکت های پتروشیمی انتخاب،کاویان،مراورید،دماوند،مرجان و مهر) از برنامه های سفر کاری وزیر صنعت،معدن و تجارت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به شمار می رود. 

مهندس نعمت زاده پس از بادید از فازهای پالایشگاهی و پتروشیمی پیش از ظهر عسلویه را به مقصد بندردیر و بازدید از طرح های پتروشیمی در این شهرستان و سپس حضور در مرکز استان ترک خواهد کرد.

پروژه توسعه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی توسط در زمینی‌ به‌ مساحت‌ تقریبی‌ 155 هکتار و در مجاورت‌ فازهای‌ 9 و 10 پارس‌ جنوبی‌ احداث و به منظور پالایش روزانه 2 میلیارد فوت مکعب مخلوط گازی پیش‌بینی شده است، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (وابسته به وزارت صنعت،معدن و تجارت)به عنوان یکی از پیمانکاران اصلی این پروژه محسوب می شود.

وزیر صنعت معدن تجارت


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید