مهندس یوسفی؛

مدیریت و هماهنگی رکن اصلی پدافند غیرعامل است

(دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴) ۱۱:۳۳

مدیرعامل منطقه ویژه پارس در همایش پدافندغیرعامل با اشاره به استفاده همزمان از سخت افزارها و نرم افزارها در شرایط خاص و نقش اثربخش مدیریت در هماهنگی بخش ها گفت: مدیریت و هماهنگی رکن اصلی پدافند غیرعامل است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، مهندس یوسفی در این همایش با تشریح فعالیت ها در منطقه ویژه پارس افزود:منطقه ویژه پارس با توجه به حجم فعالیت ها  با دیگر مناطق شرایطی متفاوت دارد و پدافند غیرعامل نیز در این منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل ریشه در تاریخ دارد و در صدر اسلام نیز اقدامات مهمی در زمینه پدافند غیر عامل صورت گرفته، افزود: در جنگ‌های احد و خندق شاهد استفاده از روش‌های پدافندی هستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به رزمایش مدیریت بحران که در منطقه ویژه پارس  با موفقیت برگزار شده اشاره کرد و  خاطرنشان ساخت: آن چیزی که نیاز داریم مدیریت مناسب در حوزه مدیریت عمران و پدافند غیرعامل است.
وی به نقش بسیار مهم تجهیزات اشاره کرد و ادامه داد: بدون برخورداری از مدیریت هماهنگ و مطلوب، موفق نخواهیم بود و همیشه داشتن تجهیزات پاسخگو نخواهد بود.
مهندس یوسفی از برگزاری مانورهای متعدد به منظور ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها و شرکت‌های مستقر در منطقه خبر داد و گفت: از نظر زمان رسیدن به محل حادثه شاهد وضعیت خوبی هستیم ولی باید تلاش بیشتری داشته باشیم.
لازم به ذکر است که مانور مدیریت بحران با حضورفعالانه شرکت های مستقر در منطقه و جوامع محلی روز گذشته (یکشنبه 10 آبان ماه)در منطقه ویژه پارس برگزار شد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید