همزمان با روز دانش آموز صورت گرفت؛

اهداء کتاب بین دانش آموزان شهرستان عسلویه

(شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴) ۰۹:۴۶

همزمان با روز دانش آموز از سوی سازمان منطقه ویژه پارس و با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان عسلویه بین دانش آموزان عسلویه کتاب اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، رئیس پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر گفت: هزار جلد کتاب با هدف توزیع بین دانش آموزان مقطع متوسطه از سوی سازمان منطقه ویژه پارس در اختیار آموزش و پرورش شهرستان عسلویه قرار گرفت.

خشایار پورمحمد شاهینی گفت: در نشستی که با حضور سرپرست دبیرخانه تعاملات اجتماعی و معاون پشتیبانی آموزش و پرورش عسلویه به میزانی مدیریت پژوهش سازمان برگزار شد ، این تعداد کتاب که جنبه آموزشی داشت در اختیار آموزش و پرورش عسلویه گذاشته شد.

رئیس پژوهش افزود: کتاب (( چرا آب خیس است)) برگردان از انگلیسی به فارسی است که توسط  عبدالامیر سروش نژاد از کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس به فارسی ترجمه شده است در این راستا جهت استفاده دانش آموزان همزمان با روز دانش آموز به آموزش و پرورش عسلویه جهت توزیع بین این دانش آموزان اهداء شد.

معاون آموزش و پرورش شهرستان عسلویه نیز در این نشست از همکاری های منطقه ویژه پارس در اجرای فعالیتهای آموزشی در شهرستان عسلویه قدردانی کرد 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید