با تلاش و همت ستاد بحران منطقه ویژه پارس؛

مسیرهای منتهی به منطقه ویژه پارس بازگشایی شد

(چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴) ۰۹:۳۴

مسیرهای منتهی به منطقه ویژه پارس که با ریزش کوه به علت بارش شدید باران و طوفان برای ساعاتی مسدود شده بود با تلاش و همت نیروهای امدادی و ستاد بحران منطقه ویژه پارس بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سرپرست مدیریت HSE  ارشد منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر گفت:طوفان و باران شب گذشته که تا ساعاتی از صبح امروز نیز ادامه داشت باعث ریزش کوه در مسیرهای اصلی منتهی به منطقه ویژه پارس شده بود که صبح امروز با صدور دستور و ترسیم نقشه راه توسط مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به اکیپ های امداد و نجات جاده ای، مدیریت ها و اعضاء ستاد بحران وحضور تمامی نیروها در مسیرهای مسدودشده ی منتهی به منطقه ویژه پارس مسیرهای منتهی به منطقه ویژه پارس بازگشایی شده است.

دشتی نژاد افزود:‌با خاکبرداری و جابجایی سنگ های ریزشی کوه از مسیرهای اتوبان های منتهی به منطقه ویژه پارس در رفت و آمد وسایل نقیله تسهیل شده است و عبور و مرور در حالت عادی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: نیروهای امداد و نجات هم اکنون نیز در سایر مسیرهای مشغول تلاش هستند و برخی مسیرهای فرعی مسدود شده نیز تا دقایقی دیگر بازگشایی می شود.

دشتی نژاد از تشکیل ستاد بحران منطقه ویژه پارس از اولین لحظه وقوع طوفان در منطقه ویژه پارس به ریاست مهندس یوسفی خبر داد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید