وزیر نفت طی بخشنامه‌ای اعلام کرد؛

پرهیز شرکتهای اصلی و فرعی وزارت نفت از تاثیرگذاری در فرآیند انتخابات آتی

(دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴) ۱۰:۴۴

بیژن زنگنه، وزیر نفت، طی بخشنامه‌ای شرکتهای اصلی و فرعی وزارت نفت را از هرگونه تاثیرگذاری و یا شائبه دخالت در فرآیند انتخابات آتی منع کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، متن کامل بخشنامه وزیر نفت در پی می آید:

قائم مقام، معاونان و مشاوران محترم

شرکتهای اصلی و فرعی تابع وزارت نفت

دانشگاه و پژوهشگاه صنعت نفت و موسسه مطالعات بین المللی انرژی

دیگر واحدهای مستقل

باتوجه به نزدیک شدن زمان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و به منظور پرهیز از هرگونه شائبه دخالت و تاثیرگذاری در فرآیند انتخابات، نکات زیر برای رعایت دقیق به همه شرکتهای اصلی و فرعی و واحدهای تابعه وزارتخانه ابلاغ می گردد. بدیهی است با متخلفین برابر قانون و مطابق مقرارات اداری برخورد خواهد شد:

١- مطابق قانون، هرگونه استفاده از امکانات دولتی و یا شرکتی به نفع و یا علیه هریک از نامزدهای انتخابات ممنوع است و واحدهای بازرسی داخلی صنعت نفت موظف به نظارت دقیق بر این امر می‌باشند.

٢- مدیر یا مدیرانی که به دلیل تعلقات سیاسی، جناحی و قومی نمی توانند در موسم انتخابات رعایت بی طرفی نمایند به نحوی که با موضعگیری و دخالت خود در فرآیند انتخابات تاثیرگذار می شوند باید سریعا از سمت خود مستعفی و یا جابجا شوند تا شان و منزلت صنعت نفت از شائبه دخالت در انتخابات صیانت گردد.

٣- تا زمان برگزاری انتخابات حتی المقدور از تغییر و جابجائی مدیران به ویژه در سطوح استانها و شهرستان جز در موارد ضروری و اجتناب ناپذیر مانند بازنشستگی و یا استعفای مدیران پیشین، جدا پرهیز گردد. لذا در این بازه زمانی هرگونه تغییر و جابجایی مدیران یاد شده باید با رعایت سلسله مراتب اداری و پس از کسب موافقت وزیر نفت صورت گیرد.

بیژن زنگنه

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید