استاندار بوشهر؛

خدمات صنعت نفت در ایجاد زیرساخت ها مطلوب است

(دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴) ۱۰:۳۱

استاندار بوشهر همزمان با ایام الله دهه فجر در آیین افتتاح برخی پروژه های شهرستان عسلویه با تقدیر از مسئولان وزارت نفت گفت: خدمات صنعت نفت در ایجاد زیرساخت ها در محیط پیرامونی این صنایع در استان بوشهر مطلوب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،مصطفی سالاری در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی در شهرستان عسلویه با بیان اینکه این شهرستان میزبان صنعت نفت و گاز است اظهار داشت: پارس جنوبی یکی از دستوردهای مهم نظام مقدس جمهوری ایران است که شهرستان عسلویه میزبان خوبی برای این حوزه مهم ملی است.

وی با تاکید بر تامین زیرساخت‌های لازم عمرانی، آموزشی، رفاهی، فرهنگی،هنری وآموزشی عسلویه افزود:زیرساخت های ایجاد شده در مناطق پیرامونی توسط مسئولان صنعت نفت مطلوب است.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح 48 پروژه عمرانی در دهه فجر در شهرستان عسلویه گفت: در ایام‌الله دهه فجر 48 طرح عمرانی در عسلویه با سرمایه‌گذاری 380 میلیارد ریال افتتاح شد که 22 پروژه آن امروز در هفتمین روز از این ایام به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: همزمان با دهه ی فجر شاهد افتتاح پروژه های عمران شهری، مجتمع ورزشی ساحلی عسلویه و پارک مرجان دهستان اخند بودیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: با افزایش اعتبارات عوارض آلایندگی در مناطق ویژه تاسیسات نفتی امسال اعتبارات این حوزه به دهیاری‌ها و شهرداری‌‎های عسلویه افزایش می‌یابد که تحول مهمی در عمران شهری و روستایی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های 15 امید اجتماعی در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر بیان کرد: با اجرای این طرح‌های خدمات در حوزه سلامت، ورزشی، رفاهی و اجتماعی فرهنگی افزایش یافته که در این راستا طرح‌های گوناگون در نقاط شهری و روستایی اجرایی شده است.

استانداربوشهر بااشاره به اینکه تمام روستاها و نقاط شهری عسلویه گازدار می‌شود ادامه داد: با اجرای سه طرح گازرسانی دیگر در روستاهای عسلویه تمام شهرها و روستاهای عسلویه از نعمت گازرسانی بهره‌مند می‌شوند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید