با حضور مدیرعامل منطقه ویژه پارس؛

سومین نمایشگاه توانمندی‌های زنان در روستای سهمو جنوبی افتتاح شد

(سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴) ۱۴:۲۵

سومین نمایشگاه توانمندی‌های زنان در روستای سهمو جنوبی با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس،افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مهندس مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه پارس در آئین افتتاح سومین نمایشگاه توانمندی‌های زنان در روستای سهمو جنوبی اظهار داشت: زنان دارای توانمندی بالایی در عرصه‌های مختلف هستند که باید از این توانمندی‌ها به صورت ویژه استفاده شود.
وی افزود: رئیس جمهور محترم، دولت و وزارت نفت تاکید ویژه‌ای بر استفاده از توانمندی‌های بانوان دارند و امروز هم شاهد انتصاب یکی از بانوان توانمند صنعت نفت به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی هستیم که بیانگر توجه وزیر محترم نفت به بانوان است.
 مدیرعامل منطقه ویژه پارس ادامه داد: توسعه ارتباط و تعامل بین صنعت نفت و محیط پیرامونی به عنوان یک هدف بسیار مهم مد نظر ما بوده است و با همراهی ائمه جمعه، مسئولان محلی و شوراها شاهد تحکیم پیوند صنعت و محیط پیرامونی هستیم.
وی با اشاره به خرید محصولات این نمایشگاه برای تامین هدایای مورد نیاز سازمان، افزود: در صورتی که صنایع مستقر در منطقه، هدایای مورد نیاز خود را از این صنایع دستی و بومی تامین کنند، هم موجب ایجاد اشتغال و کارآفرینی در منطقه می‌شود و هم اینکه محصولات زیبا و باکیفیتی را در اختیار خواهند داشت.
سومین نمایشگاه توانمندی‌های زنان در روستای سهمو جنوبی با ارائه محصولاتی همچون صنایع دستی، پوشاک و لباس‌های محلی تولید شده توسط بانوان روستا، غذاهای سنتی و بخش حنابندی برپا شد.
در پایان این نمایشگاه، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تقدیم هدایایی، از بانوان فعال سومین نمایشگاه توانمندی‌های زنان تقدیر کرد.

سهمو 17
سهمو 14
سهمو 12
سهمو 11  

سهمو 10
سهمو 7
سهمو 6
سهمو 3
سهمو 2
سهمو 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید