با هدف کمک به حفظ محیط زیست از سوی پتروشیمی آریاساسول انجام شد؛

جمع آوری درب بطری های پلاستیکی

(سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴) ۱۴:۴۰

با هدف کمک به حفظ محیط زیست و مشارکت در فعالیت های خیرخواهانه از سوی کارکنان پتروشیمی آریاساسول طرح جمع آوری درب بطری های پلاستیکی برگزار شد.

پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی آریاساسول،وقتی کنار هم قرار میگیرند هدفی سودمند را خلق میکنند. ایده ای که از یک جرقه کوچک تبدیل به فورانی از نور و امید شد.

-هدف محیط زیست - حفظ و نگهداری از زمین و محیط زیست مسئولیت همه انسانهاست.شرکت پتروشیمی آریاساسول نیز متوجه این مسئولیت میباشد.شرح اقدامات انجام شده زیست محیطی در گزارشی جداگانه ارائه خواهد شد. اما در این حرکت جمعی با ایده ی جمع آوری درب بطری های آبی که برای بازیافت همانقدر با ارزش هستند که برای زمین و محیط زیست مضر و خطرناک، آنچه مهم بود ترویج فرهنگ بود. فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا و ایجاد یک حرکت جمعی پویا در نیل به اهداف یاد شده.

کارمندان درب بطری های آب را جمع آوری کرده و در یک محل متمرکز تحویل میدهند. آنها هم متوجه محیط زیست هستند و هم متوجه هدفی همین قدر با ارزش : اختصاص عواید حاصل از فروش این ضایعات به معلولین نیازمند با خرید ویلچر! اینجا هدف مسئولیت اجتماعی ست . موثر بودن در سرنوشت انسانهایی که با ما در یک جامعه مشترک از  آرمانها و اهداف و پیشینه تاریخی در حال زندگی هستند.

شرکت پتروشیمی آریاساسول همیشه  متوجه این مهم بوده است. هدف مسئولیت های اجتماعی:

 سرنوشت آدم هایی که در محیط زیست انسانی در حال زندگی هستند و صنعت بومی شده میتواند در این قالب متوجه آنچه در اطرافش میگذرد باشد.نگاه تیزبینانه ای که متوجه نیازهای حیاتی انسانهاست. 

شرح اقدامات انجام شده در زمینه مسئولیت های اجتماعی در قالب گزارشی دیگر ارائه خواهد شد اما آنچه این حرکت را برجسته می نماید تلفیق چند رفتار مسئولانه  در یک حرکت جمعی ست. فرهنگ سازی سازمانی و هدایت افکار عمومی به سمتی مسئولانه که ضامن بقای ماست. 

فرهنگ مهربانی، بخشش و از خود گذشتگی، رفتارهای معنا داری که روح انسانی را جلا داده و او را به خداوند بخشنده و مهربان نزدیک و نزدیک تر میکنند.

* مراسم جمع آوری درب بطری های پلاستیکی توسط کارکنان شرکت پلیمرآریاساسول به منظور اختصاص عواید حاصل از فروش آنها به نفع معلولین نیازمند به ویلچر با حضور مدیریت محترم عامل جناب آقای مهندس وفایی و مدیر کل محترم  محیط زیست استان بوشهر جناب آقای حسین دلشب و مدیر کل محترم بهزیستی استان بوشهر سرکار خانم پوربهی و هیئت های همراه، دوشنبه 94/11/19 در مجتمع آریاساسول برگزار گردید.

همایش جمع اوری بطری پلاستیکی اریا ساسول 8
همایش جمع اوری بطری پلاستیکی اریا ساسول 7
همایش جمع اوری بطری پلاستیکی اریا ساسول 6

همایش جمع اوری بطری پلاستیکی اریا ساسول 10
همایش جمع اوری بطری پلاستیکی اریا ساسول 9

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید