به همراه تصاویر؛

نشست مشورتی مدیران منطقه ویژه پارس و دیوان محاسبات استان بوشهر برگزار شد

(سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴) ۱۰:۴۵

نشست مشورتی مدیران منطقه ویژه پارس و دیوان محاسبات استان بوشهر صبح امروز ( سه شنبه 27 بهمن ماه) در عسلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در ابتدای این نشست مشورتی مدیرعامل منطقه ویژه پارس با اشاره به حجم فعالیتهای صورت گرفته و در دست اجرا در این منطقه ی عظیم اقتصادی و انرژی گفت: ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری در این منطقه با هدف بسترسازی برای توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذاران از مهمترین رسالت های این سازمان محسوب می شود که این روزها این مهم با جدیت از سوی مدیران این سازمان در حال پیگیری است.

مهندس یوسفی افزود:حجم فعالیت ها در منطقه ویژه پارس با توجه به گستره این منطقه در پارس های سه گانه 1 و 2و 3 و ایجاد تاسیسات و پالایشگاه ها در کشور بی سابقه بوده است و با توجه به تمرکز بالای وزارت نفت به توسعه فعالیتها در این منطقه باعث شده است این منطقه از رونق خاصی برخوردار شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان بوشهر نیز در این نشست مشورتی با تقدیر از نگاه مدیرعامل منطقه ویژه پارس به اجرای دقیق قوانین و مقررات گفت: سازمان منطقه ویژه پارس با توجه به حجم کارها و گستره ی فعالیت به عنوان یکی از دستگاهها و ارگان های مهم نظام فعال در استان بوشهر محسوب می شود.

حسینی تصریح کرد: دیوان محاسبات به عنوان یک بازوی مشورتی می تواند با حضور در سطوح مختلف از انحرافات و یا اختلاف های موجود جلوگیری کند.

مدیرکل دیوان محاسبات افزود: با توجه به گزارش های ارائه شده قدم های خوبی در حوزه های مدیریت صحیح و اصولی برگزاری مناقصه و مزایده در این سازمان برداشته شده است که قابل تقدیر است.

حسینی سرمایه های انسانی را در کنار ردیف ها و بودجه های مالی از دیگر اندوخته های بیت المال برشمرد و تصریح کرد: دیوان محاسبات همواره با نگاه حفظ بیت المال در موارد و حوزه های مختلف ورود می کند و این ورود ها بعضاَ‌ به معنی مچ گیری نیست بلکه به معنی مشارکت جهت اجرای صحیح و مطلوب فعالیت ها و برنامه هاست.


جلسه شورای مدیران 12


جلسه شورای مدیران 13
جلسه شورای مدیران 12

جلسه شورای مدیران 6
جلسه شورای مدیران 5
جلسه شورای مدیران 4
جلسه شورای مدیران 1  

عکس :‌اسماعیل زارع

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید