در راستای مقابله با مواد مخدر؛

اولین مرکز همیار کارکنان کشور در منطقه ویژه پارس افتتاح شد

(دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴) ۲۰:۵۴

در راستای مقابله با مواد مخدر، اولین مرکز همیار کارکنان کشور در منطقه ویژه پارس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در آئین افتتاح مرکز همیار کارکنان در منطقه ویژه پارس اظهار داشت: گام های اساسی برای مقابله با مواد مخدر در این سازمان برداشته شده است و شاهد کارهای بسیار خوبی هستیم.
مهندس مهدی یوسفی اضافه کرد: برنامه‌های راهبردی پیشگیری از موادر مخدر در این منطقه تدوین و طراحی شده است و در قالب طرح‌های مشارکتی اجرا شده است.
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری نیز در این آئین با تقدیر از تلاش ها و همکاری‌های مهندس یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: این مرکز به صورت پایلوت در منطقه ویژه پارس راه‌اندازی شده است.
دکتر افشار ادامه داد: این دومین سفر ما به منطقه ویژه پارس است و طی یک سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای پیشگیری از مصرف مواد مخدر و مقابله با آن در این منطقه صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: امروز  شاهد اجرای برنامه‌های مختلفی در این منطقه هستیم که می‌توان به افتتاح مرکز همیار کارکنان و همایش پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد که گزارشات امیدبخش خوبی در این راستا ارائه شد.
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: مصوبات خوبی نیز در حوزه زیرساخت‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای توسعه نشاط و ارتقای کیفیت زندگی صورت گرفت.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید