همزمان با روز شهید و بزرگداشت شهداء برگزار شد؛

نشست صمیمانه مهندس یوسفی با فرزندان شهید شاغل در سازمان منطقه ویژه پارس

(شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴) ۱۴:۴۹

نشست صمیمانه مهندس یوسفی با فرزندان شهید شاغل در سازمان منطقه ویژه پارس صبح امروز(شنبه 22 اسفندماه) همزمان با روز شهید و بزرگداشت شهداء برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، مدیرعامل منطقه ویژه پارس در این نشست صمیمانه با بزرگداشت مقام شهدای سرافراز گفت: امنیت پایدار امروز کشور نشان از جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در این مرز و بوم دارد و ما برای همیشه ی تاریخ وامدار این بزرگ یادگاران تاریخ خواهیم بود.

یوسفی تصریح کرد: شهداء و ایثارگران با در طبق اخلاص گذاشتن جان خود ضمن آموختن درس بزرگی و رشادت ، باعث شدند تا ما امروز در سایه ی آرامش کامل بتوانیم در این کشور عزیز زندگی کنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید طی سالهای احیر گفت: اگر امروز در عرصه ی بین الملل و مذاکرات ما به موفقیت های دست می یابیم بدون تردید تیم مذاکره کننده ی ما با پشتوانه و قدرت همین فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی است که وارد این مذاکرات فشرده می شود و این موفقیت ها را بدست می آورد.

وی خاطرنشان ساخت : فرزندان شهید شاغل در پایتخت انرژی کشور نیز امروز با تاسی از یاد، نام و راه پدران سرافراز خود در عرصه جهاد اقتصادی مشغول خدمت اند که این جهاد نیز در صورتی که به فرموده ی مقام معظم رهبری با نیت خدایی باشد، جهادی مقدس است.

مهندس یوسفی افزود: در دو سال گذشته در دولت تدبیر و امید و با برنامه ریزی ها و اولویت بندی های مقام عالی وزارت ، در این منطقه شاهد دستیابی به اهداف و دستاوردهای عظیمی بوده ایم.

لازم به ذکر است برخی از فرزندان شاهد شاغل در منطقه ویژه پارس پس از این نشست به صورت خصوصی با حضور در دفتر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.

دیدار با فرزنذان شاهذ 2   

دیدار با فرزنذان شاهذ 8

دیدار با فرزنذان شاهذ 6 


dd 5
dd 4
dd 3
dd 2 

عکس: یاسر شعرانی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید