نشست هم اندیشی بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست برگزار شد

(دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴) ۱۴:۵۹

نشست هم اندیشی بهینه سازی مصرف انرژی با رویکرد بررسی و اتخاذ راهکارهای نیل به توسعه پایدار و محیط زیست منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صبح امروز دوشنبه (24 اسفند ماه) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، نشست هم اندیشی بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست با حضور مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مسعود حسنی مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، یدالله سبوحی دبیر ستاد بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن جلسات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این نشست با بیان اینکه این سازمان به عنوان نماینده وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران همواره بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست را مورد توجه قرار داده است و  تمامی دستور العمل های لازم برای نیل به این هدف به شرکت های مستقر در منطقه ابلاغ شده است گفت: در همین راستا با مجموعه اقداماتی که طی یک سال گذشته در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی صورت گرفت فلرینگ در 10 فاز نخحست پارس جنوبی به میزان 43 درصد کاهش یافته است .

وی با بیان اینکه هم اکنون میزان فلرینگ در ده فاز نخست پارس جنوبی 5 میلیون متر مکعب در هفته است گفت:  با برنامه ریزی های که در این زمینه صورت گرفته است این امیدواری وجود دارد تتا پایان سا 96 میزان فلرینگ در این ده فاز به 2/8 میلیون متر مکعب در هفته برسد که  در صورت تحقق این امر گام بزرگی در تحقق اهداف زیست محیطی از سوی شرکت های مستقر در منطقه برداشته شده است.

مهندس یوسفی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه پروژه هایی که در آینده در این منطقه به بهره برداری خواهند رسید از لحاظ فناوری های نوین  و میزان پایه مصرف انرژی از استاندارد های جهانی برخودرا هستند .

در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، دبیر ستاد  بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  و دیگر نمایندگان شرکت های مستقر در منطقه به بیان نقطه نظرات خود و راهکارهای مدیریت بهینه سازی مصرف انرژی در این زمینه پرداختند .

حصول اطمینان از رعایت استانداردها،شناسنامه دار شدن کلیه فعالیتها در چارچوب روشها و دستورالعمل های استاندارد، اجرای سیستم های مدیریتی نوین و به روز رسانی آن ها ، نظارت برگردآوری و تدوین استانداردهای زیست محیطی، پایش اجرای استانداردها و اعلام مغایرت ها و اقدامات اصلاحی از اهداف این نشست اعلام شده است.


بهینه سازی مصرف انرژی 16


بهینه سازی مصرف انرژی 21
بهینه سازی مصرف انرژی 20

بهینه سازی مصرف انرژی 15
بهینه سازی مصرف انرژی 14
بهینه سازی مصرف انرژی 12
بهینه سازی مصرف انرژی 11
بهینه سازی مصرف انرژی 9
بهینه سازی مصرف انرژی 8 

 
بهینه سازی مصرف انرژی 22
بهینه سازی مصرف انرژی 10 


جلسه مدیریت مصرف انرژی 25
بهینه سازی مصرف انرژی 7
بهینه سازی مصرف انرژی 6
بهینه سازی مصرف انرژی 5
بهینه سازی مصرف انرژی 4
جلسه مدیریت مصرف انرژی 59
جلسه مدیریت مصرف انرژی 58
جلسه مدیریت مصرف انرژی 54


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید