پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت سال روز ملی شدن صنعت نفت

(شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴) ۰۹:۴۳

مهدی یوسفی در پیامی سالروز ملی شدن صنعت نفت را به کارکنان، تلاشگران پایتخت انرژی کشور و مردم تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- در پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت آمده است:

نهضت ملی شدن صنعت نقت نقطه عطفی در حرکت مردمی استقلال طلب بود که خواهان احقاق حقوق خود بودند. پیشقدمیً مردم ایران در منطقه خاورمیانه برای استیفای این حق مهر تأییدی است بر هوشمندی این ملت بزرگ. حرکت استقلال طلبانه ای که هیچگاه متوقف نشد تا با پیروزی انقلاب إسلامی به أوج برسد و بعدها با أهدای خون هزاران شهید آسمانی از آن استقلال به هر قیمت محافظت شود. 

امروزه تداوم نهضت ملی شدن صنعت نفت را به نوعی دیگر در جبهه اقتصادی ایران شاهد هستیم. مایه امیدواری است که این صنعت بزرگ و تاثیر گذار هر روز رنگ و بوی پیشرفت و توسعه را به خود می بیند. در سالهای بعد از انقلاب این صنعت هر روز گام های مهمی در جهت خودکفایی اقتصاد ایفا کرده است. کاهش خام فروشی و ایجاد ارزش افروده و استفاده از ظرفیت داخلی بر مبنای اقتصاد مقاومتی امروز در راس سیاست کلی صنعت نفت است که توسط وزیر محترم نفت به زیرمجموعه ابلاغ شده و پایش می گردد. 

در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیر شاید بیشتر از هرکجای این خاک پاک بتوان پیشرفت صنعت نفت در صیانت از این ثروت خدادی را دید. خوشبختانه در سال گذشته در این منطقه عظیم اقنصادی شاهد فروغ روز افزون صنعت بالنده نفت بودیم. افتتاح فازهای 12، 15 و 16 ، کلنگ زنی بزرگترین طرح پالایشی خصوصی کشور و عبور از عدد بیست میلیون تن صادرات محصولات بخشی از این توفیقات بوده است. 

اینجانب سالروز ملی شدن صنعت نفت را به همه ی کارکنان و تلاشگران در پایتخت انرژی کشور و مردم شریف تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی استمرار توفیقات در سال آتی تحت تدابیر دولت امیدافزا و مدیریت هوشمند در  راس  وزارت نفت، انشاالله شاهد کسب موفقیت های متعدد در حوزه صنعت نفت و خصوصا این منطقه عظیم باشیم.

                                                                                                                                               مهدی یوسفی

                                                                                                                                                  مدیرعامل

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید