پیام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به مناسبت آغاز سال جدید

(شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴) ۲۱:۱۸

تلاش برای توسعه زیرساخت ها با هدف فراهم آوردن شرایط مطلوب برای حضور سرمایه گذاران ملی و بین المللی و راه اندازی صنایع سبک و سنگین که منجر به ایجاد اشتغال پایدار و افزایش درآمد ملی با مدنظر قراردادن توجه ویژه به محیط زیست و بسترسازی مناسب برای ارتقاء سطح اموزشی و فرهنگی در محیط پیرامون از اهداف این منطقه عظیم اقتصادی وانرژی در سال 1395 می باشد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در متن پیام مهندس یوسفی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی أحسن الحال
سال هزار و سیصد و نود ووچهار به لطف خداوند متعال و با رهبری حکیمانه رهبرفرزانه انقلاب و درایت و تدبیر دولت ارزشمند تدبیر و امید به نیکی و مبارکی به فرجام رسید. 
در عرصه صنعت بزرگ نفت  افزایش چشمگیر برداشت از میادین مشترک، رشد صادرات محصولات نفتی و مشتقات آن ،‌همچنین افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی به عنوان ایرانی ترین پروژه صنعت نفت کشور، در کنار دیگر افتخارات و.... بخشی از اتفاقات مهم وومبارکی بود که در نتیجه سیاستهای هوشمندانه مقام عالی وزارت نفت و معاون محترم ایشان  به وقوع پیوست. 
برخود فرض می دانم به نمایندگی از صنعتگران خستگی ناپذیر دولتی و خصوصی در سطح منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، موفقیت های حاصل آمده را به مقام معظم رهبری ، ریاست محترم جمهور و دولت کریمه و مردم عزیز وانقلابی ,شادباش و تبریک عرض نموده و از تلاش های بی دریغ متخصصان و کارکنان شریف صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تقدیر و تشکر نموده و از درگاه حضرت حق برای ایشان سلامت و سعادت مستمر مسئلت نمایم.
تلاش برای توسعه زیرساخت ها با هدف فراهم آوردن شرایط مطلوب برای حضور سرمایه گذاران ملی و بین المللی و راه اندازی صنایع سبک و سنگین که منجر به ایجاد اشتغال پایدار و افزایش درآمد ملی با مدنظر قراردادن توجه ویژه به محیط زیست و بسترسازی مناسب برای ارتقاء سطح اموزشی و فرهنگی در محیط پیرامون  از اهداف این منطقه عظیم اقتصادی وانرژی در سال 1395 می باشد.
از درگاه آفریدگار توانا سالی خجسته و سرشار از بهروزی و شادکامی همراه با عزت و اقتدار برای ایران اسلامی آرزو می کنم.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید