مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس:

پارس جنوبی پیشتاز چند رشته ورزشی در کشور است

(پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۵) ۱۳:۰۴

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: پارس جنوبی پیشتاز چند رشته ورزشی در کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهدی یوسفی در نشست روسای ورزش شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: پارس جنوبی یک میدان مشترک گازی بین ایران و کشور قطر است که به عنوان بزرگترین میدان گازی جهان شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش ایرانی پارس جنوبی ۲۴ فاز پالایشگاهی طراحی شده است، اضافه کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی وزارت نفت شاهد اجرای برنامه‌های توسعه در پارس جنوبی و افزایش برداشت گاز از این میدان هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به طراحی ۲۷ مجتمع پتروشیمی در پارس جنوبی، بیان کرد: شکل‌گیری تمدن صنعتی موجود در پایتخت انرژی ایران حاصل تلاش شبانه‌روزی کارکنان و خانواده‌های آنان است.

وی به تلاش و برنامه‌ریزی وزارت نفت برای توسعه ورزش همگانی اشاره کرد و افزود: توسعه ورزش همگانی راهبرد وزارت نفت است که حاصل آن تربیت نیروهای توانمند و متخصص برای انجام برنامه‌ها و استمرار تولید است.

یوسفی با اشاره به برخی از اقدامات سازمان منطقه ویژه پارس در زمینه توسعه برنامه‌های ورزشی، بیان کرد: این سازمان در زمینه حمایت از ورزش همگانی و همچنین ایجاد زیرساخت‌های ورزشی گام‌های مهمی را برداشته است.

وی افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی در عرصه قهرمانی در ورزش‌های ووشو و فوتبال ساحلی دارای جایگاه قهرمانی کشور بوده و تیم فوتبال پارس جم نیز در جایگاه اول فوتبال دسته دوم کشور است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید