با هدف آموزش ایمنی نیروهای حراست:

جلسه هم اندیشی روسای حراست و HSE شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس

(یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵) ۱۸:۱۰

تفاهم نامه همکاری ایمنی که همسو با دستور وزیر نفت در جهت آموزش ایمنی نیروهای حراست در سال 1394 در 3 ماده تدوین و ابلاغ شده بود جهت اجرا به سازمان حراست و ریاست HSE و پدافند سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان حراست و HSE ارشد منطقه پارس جنوبی ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، با حضور روسای حراست ،HSE و آموزش شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس تفاهم نامه مشترک ایمنی مابین حراست و HSE  تشریح و سپس دستور العمل اجرای آن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

این جلسه با هدف بهره گیری از پتانسیل و توانمدی کارکنان و تجهیزات واحدهای حراست در راستای مشارکت و کمک به  آموزش واحدهای مسئول حراست در ارتقای سطح ایمنی و مدیریت شرایط اضطراری در تاسیسات، اماکن  و واحدهای تابعه صنعت نفت برگزار شد.

در این تفاهم بحث آموزش نیروهای حراست که در زمان کلیدی(زمان بین حادثه و حضور نیروهای ایمنی)  نقش مهمی در کنترل حوادث دارند در 3 ماده مبتنی بر دستور وزیر نفت به طرفین ابلاغ شد.

این تفاهم نامه دستورالعملی را در چهار بعد آموزش، اطلاع رسانی رخداد، اقدامات اولیه تا حضور نیروهای امدادی و ایمنی و وظایف عمومی در مدیریت بحران ابلاغ میکند که بر اساس آن اداره آموزش  HSE  سازمان منطقه ویژه پارس مسئولیت آموزش نیروهای حراست را عهده دار میشود.

این تفاهم نامه با محوریت که ضرورت اقدام ایمنی در دقایق نخست سانحه(GOLDEN TIME) و همچنین ضرورت آموزش ایمنی کلیه نیروهای به خصوص نیروهای حراست تهیه و تدوین شده است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید