با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس؛

ششمین دوره جشنواره ملی دانایی خلیج فارس(شهیدتندگویان)

(چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۰:۰۰

ششمین دوره جشنوراه ملی دانایی خلیج فارس (شهیدتندگویان) به منظور معرفی و حمایت از ایده های برتر فناورانه در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، آیین اختتامیه ششمین دوره جشنوراه ملی دانایی خلیج فارس با حضور مشاور وزیر نفت در امور بانوان، مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصای انرژی پارس، شرکت مجتع گاز پارس جنوبی و جمعی از مسئولان و مقامات ارشد استان بوشهر در دانشگاه خلیج فارس برگزار  شد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس در حاشیه برگزاری ششمین دوره جشنوراه ملی دانایی خلیج فارس اظهار داشت: امسال ششمین دوره جشنوراه ملی دانایی خلیج فارس با محوریت نفت و گاز و پتروشیمی برگزار می شود که امروز شاهد برگزاری آئین اختتامیه آن در دانشگاه خلیج فارس بوشهر هستیم.
وی ادامه داد: از مهمترین اهداف این جشنواره می توان به شناسایی استعدادها، کشف نوآوری ها، ایجاد ارتباط بین پژوهشگران، نوآوران، فن آفرینان و صنعتگراتن و ایجاد فضای رقابت و توسعه نوآوری اشاره کرد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس به اهمیت بالای ارتباط بین صنعت و دانشگاه اشاره کرد و افزود: تعامل صنعت و دانشگاه در دنیای معاصر یک ضرورت است و اگر ما بتوانیم بخش های تحقیق و توسعه در صنعت تقویت کنیم قطعا خواهیم توانست به اهداف سند چشم انداز توسعه کشور در همه بخش ها دست یابیم.
حبیب رستمی رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس با تقدیر از اقدامات سازمان مطنقه ویژه اقتصادی انرژی پارس درراستای تجاری سازی یافته های پژوهشی گفت: این اراده در وزارت نفت برای تعامل ارتباط  دانشگاه و صنعت وجود دارد و خوشبختانه در دولت تدبیر و امید نیز اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.
گفتنی است 181 طرح نوآورانه از 24 استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که 18 طرح نوآورانه به مرحله نهایی این جشنواره راه یافته است.
ششمین دوره جشنوراه ملی دانایی خلیج فارس با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (هفتم و هشتم اردیبهشت) در دانشکده نفت و گاز دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار می شود.

لازم به ذکر است این جشنواره از سال قبل و با تاکید مقام عالی وزارت به نام شهید تندگویان نامگذاری شده است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید