مشاور وزیر نفت؛

خدمتگزاری به مردم سرلوحه کار مسئولان باشد

(چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۴:۵۳

مشاور وزیر نفت درامور بانوان گفت: نام و نشان مسئولان بخاطر اعتماد مردم نسبت به آنان است از این رو خدمتگزاری به مردم باید سرلوحه کار آنان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس فاطمه تندگویان  در آئین اختتامیه ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در بوشهر افزود: همانطور که شهید تندگویان در خدمت رسانی به تمامی سطوح جامعه بویژه قشر کارگر نگاه ویژه داشت در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز باید چنین رویکرد سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.
وی بیان کرد: شهید تندگویان با بر تن کردن کسوت و لباس خدایی همواره در عرصه خدمت به مردم قدم برداشت و خود را وام دار آنان می دانست.
تندگویان افزود: امید است جشنواره ملی دانایی خلیج فارس که به نام این شهید والا مقام مزین شده هویت متعالی به آن دهد و از آن استفاده ابزاری صورت نگیرد.
وی افزود: شهید تندگویان در بعد اجتماعی نیز مردم دار بود و با داشتن جسارت روحی، شجاعت و صلابتی که در کلام و مشی او موج می زد الگویی به تمام معنا برای جامعه خود بود.
تندگویان بیان کرد: این شهید در زمان اسارت خود با وجود اسرار بسیای که از از صنعت نفت داشت رازدار بود و برای حفاظت از منافع نظام لحظه ای دریغ نکرد.
مشاور وزیر نفت گفت: احساس مسئولیت، مانوس بودن با قرآن از دیگر شاخصه های این شهید والا مقام بود.
ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس به مدت یک روز با محوریت فناوری ها و ایده های برتر در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی در حال برگزاری است.
هدف این رویداد که هرسال توسط پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار می شود، شناسایی استعدادها، کشف نوآوری ها، ایجاد ارتباط میان پژوهشگران، نوآوران، نخبگان، فن‌آفرینان و صنعتگران و ایجاد فضای رقابت و توسعه نوآوری در زمینه های نفت، گاز و پتروشیمی و سایر فناوری است.
در آئین اختتامیه این جشنواره که ابراهیم طالقانی مدیر پژوهش فناوری شرکت ملی نفت و شماری از مسئولان استان بوشهر حضور داشتند از طرحهای برگزیده تقدیر شد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید