پیام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به مناسبت روز جوان

(چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۶:۴۲

مهندس یوسفی همزمان با یازدهم شعبان سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با صدور پیامی این روز را به جوانان خصوصاَ‌ جوانان شاغل در صنایع مستقر در پایتخت انرژی کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس در متن پیام مدیرعامل منطقه ویژه پارس آمده است :

به نام خداوند جان و خرد

یازدهم شعبان سالروز تولد حضرت علی اکبر (ع) اسوه ی جوانمردی و ایثار را که روز جوان نامیده اند به تمامی جوانان ایران اسلامی خصوصاَ جوانان فعال ، کوشا و متعهد شاغل در صنایع مستقر در پایتخت انرژی کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

جوانان این آب و خاک همواره در تمامی عرصه ها از آغازین روزهای شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی و بعد از آن در عرصه های دفاع از این آب و خاک و سپس در تداوم مسیر راه بزرگان،شهداء، ایثارگران و افتخارآفرینان کشور در راه توسعه ، بالندگی و آبادانی ایران اسلامی نقش آفرین بوده اند،

دستاوردهای ایران اسلامی و صنعت نفت در یکی از مهمترین مناطق صنعتی و اقتصادی منطقه نمونه ای از  تلاش های جوانان این سرزمین است که برای همیشه در تاریخ این کشور ماندگار است ،‌دستاوردهای که با تدبیر و همت بدست آمده و در توسعه همه جانبه ی کشور اثربخش است.

نگاه ویژه ی دولت تدبیر و امید و مقام عالی وزارت نفت به جوانان و فرصت سازی جهت حضور موثر و پرانرژی جوانان متخصص یکی از فرصت های مناسب جهت حضور فعالانه ی جوانان در توسعه صنایع مرتبط با نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی است که امید می رود به بهترین شکل ممکن مورد بهره برداری قرار گیرد.

اینجانب مجددا، این روز مبارک را و اعیاد شعبانیه به جوانان عزیز و کارکنان خدوم و پرتلاش صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور و جامعه ی محیط پیرامونی صنایع مستقر در منطقه ویژه پارس تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مهدی یوسفی

مدیرعامل

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید