تقدیر امام جمعه عسلویه از مدیرعامل منطقه ویژه پارس؛

اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال قابل تقدیر است

(جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵) ۱۷:۱۷

امام جمعه عسلویه در خطبه های این هفته نمازجمعه عسلویه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال گفت: نگاه ویژه مدیرعامل منطقه ویژه پارس به مقوله اشتغال قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تقدیر از مدیرعامل منطقه ویژه پارس و فرماندار عسلویه در اجرای مطلوب برنامه های کمک به اشتغال جوانان این شهرستان گفت: گزارشات رسیده نشان از توجه جدی به حوزه اشتغال و اجرای برنامه های مطلوب در این حوزه می دهد.

امام جمعه عسلویه با اشاره به حضور مدیرعامل منطقه ویژه پارس در جمع نمازگزاران و ارائه گزارش زیست محیطی خاطرنشان ساخت: مهندس یوسفی پس از آنکه ما در هفته ی قبل برخی دغدغه های زیست محیطی مردم را منعکس کردیم با نگاه نقدپذیر خود در بین شما حضور یافته و در این خصوص به بیان گزارش مبسوطی پرداخته اند که این نگاه نقدپذیر مهندس یوسفی قابل تقدیر است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد در خطبه های نماز جمعه ی این هفته عسلویه با اشاره به مشکل کم آبی در منطقه گفت: مشکل تنها کمبود آب نیست؛ برخی از مردم با اداره آب همکاری ندارند و بدون مجوز و بدون کنتور آب گرفتن از نظر شرعی و قانونی اشکال دارد.

هاشمی‌نژاد خطرنشان کرد: برخی در این زمینه همکاری ندارند؛ همچنین مردم در مدیریت مصرف هم باید بیشتر دقت کنند و نباید در مصرف آب اسراف کنیم و الگوی مصرف اسلامی را رعایت کنیم.

وی با تقدیر از فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه، اضافه کرد: باید در قبال روزه خواری علنی برخورد شود؛ روزه‌ خواری در ملاء عام کاری خلاف شرع است و باید برخورد شود.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: در صورتی که برخورد قاطعی با هنجارشکنان صورت‌نگیرد، این افراد به  انجام اعمال ناشایست خود ادامه دهند و باید با این افراد باید برخورد شود تا مایه عبرت دیگران شود

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید