همزمان با راه اندازی دارالقرآن سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد؛

محفل باشکوه انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و ملی

(دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵) ۱۶:۳۱

همزمان با راه اندازی دارالقرآن سازمان منطقه ویژه پارس محفل باشکوه انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و ملی در پایتخت انرژی کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و همزمان با راه اندازی و شروع به کار دارالقرآن سازمان منطقه ویژه پارس ،‌محفل باشکوه انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و ملی در مسجد ولی عصر(عج) برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که قاریان برجسته ی قرآنی کشور ،‌سید کریم موسوی و حاج سعید پرویزی به ترتیب به اجرای مراسم ابتهال و قرائت ویژه پرداختند از سجاد واعظی از پژوهشگران و محققان قرآنی استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

قرائت قاری نوجوان ،‌علیرضا سالمی قاری بوشهری به همراه اجرای گروه تواشیح بین المللی محراب از دیگر برنامه های اجرا شده در این محفل باشکوه قرآنی بود.

اجرای برنامه ی ویژه علی فیضی نوجوان حافظ کل و نخبه ی قرآنی و حافظ نهج البلاغه  از دیگر برنامه های اجرا شده بود که با استقبال پرشور شرکت کنندگان در این مراسم همراه بود.

رئیس روابط عمومی و امورفرهنگی منطقه ویژه پارس در این مراسم با اشاره به شروع به فعالیت دارالقرآن سازمان منطقه ویژه پارس گفت: برنامه ریزی استراتژی جهت توسعه فعالیت های قرآنی از مهمترین ماموریت ها و رسالتهای دارالقرآن سازمان منطقه ویژه پارس می باشد که این برنامه ریزی های بصورت افق های کوتاه،میان و بلند مدت در دستور کار قرار دارد.

ایوب بنوی تصریح کرد: یکپارچه سازی فعالیتها ، آموزش کارکنان ، کمک به تربیت حافظان و قاریان، گسترش فرهنگ قرآنی از دیگر برنامه های راه اندازی این مرکز دارالقرآن می باشد که با استفاده از تجارب و نظریات نخبگان و متخصصان این حوزه در این راستا گام برخواهیم داشت.

رئیس دارالقرآن سازمان منطقه ویژه پارس با تقدیر از نگاه ویژه و قرآنی مهندس یوسفی،مدیرعامل منطقه ویژه پارس تاکید کرد: با نگاه مدیریتی حاکم بر منطقه ویژه پارس تمام تلاش همکاران بکارگرفته شده است تا در مسیر توسعه متوازن فرهنگی وصنعتی در پایتخت انرژی کشور گام برداشته شود.

انس با قرآن 13

انس با قرآن 12

انس با قرآن 8
انس با قرآن 26

 

انس با قرآن 22

انس با قرآن 19

انس با قرآن 16

 انس با قرآن

انس با قرآن 38

انس با قرآن 29

 

انس با قرآن 36

انس با قرآن 35

انس با قرآن 34

انس با قرآن 31

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید