فاز 2 شرکت پتروشیمی کاویان راه اندازی شد

(سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵) ۱۲:۱۷

فاز 2 شرکت پتروشیمی کاویان با ظرفیت یک میلیون تن اتیلن در سال وارد مدار تولید و محصول اتیلن تولید شده توسط این واحد به خط لوله اتیلن غرب تزریق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کاویان،رمضان اولادی، مدیرعامل این شرکت صبح امروز با اعلام این موفقیت، از کلیه پرسنل و گروه ها و شرکت های همراه در این پروژه قدردانی کرد و آن را موفقیتی بزرگ برای صنعت پتروشیمی کشور دانست.
 
وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی فاز 2 که مهمترین هدف چندسال اخیر این مجموعه بوده است، هم اکنون استمرار تولید محصول با کیفیت در برنامه قرار خواهد گرفت.
 
شایان ذکر است که فاز1 پتروشیمی کاویان در سال 1391 راه اندازی شد و دلیل تاخیر در راه اندازی فاز 2، کمبود خوراک و مشکلات ناشی از تحریم های اعمال شده بر علیه این صنعت بود.
 
 شرکت پتروشیمی کاویان (الفین 11) با ظرفیت تولید 2 میلیون تن اتیلن در سال از بزرگترین واحدهای الفینی خاورمیانه می باشد.محصول تولیدی این شرکت از طریق خط لوله اتیلن غرب به پتروشیمی های لرستان، کرمانشاه، ایلام، کردستان، مهاباد و میاندواب ارسال می گردد و مازاد تولید نیز در پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر مورد استفاده قرار می گیرد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید