معاون خبرگزاری کیودو:ظرفیت پارس جنوبی به سرمایه گذاران ژاپنی معرفی می شود

(سه شنبه ۵ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۸:۰۰

معاون خبر خبرگزاری رسمی ژاپن (کیودو) گفت: نتیجه مشاهده های هیات رسانه ای ژاپن در بازدید از ظرفیت های عظیم طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی را به مردم و سرمایه گذاران ژاپنی منتقل خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس به نقل از ایرنا-هیاتی از مدیران ارشد خبرگزاری رسمی ژاپن - کیودو - روزسه شنبه با حضور درعسلویه درجنوب استان بوشهر از پارس جنوبی دیدن کردند.

'هیروکی سوگیتا' (Hiroki Sugita) درجریان بازدید هیات ارشد خبرگزاری رسمی ژاپن از پارس جنوبی درگفت وگو با ایرنا افزود: در منطقه عسلویه پروژه های بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی وجود دارد که این مهم نوید بخش آینده روشنی برای شکوفایی اقتصاد ایران است.
وی اضافه کرد: از اجرای پروژه های بزرگ در عسلویه استان بوشهر شگفت زده شدیم و به این باور رسیدیم که مشاهده های خود را به مردم و سرمایه گذاران ژاپنی منتقل کنیم تا بدانند در کشور ایران اتفاق های مثبت خوبی رخ داده است.
'هیروکی سوگیتا' بیان کرد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در شرایط پس از تحریم قرار دارد، فرصت مناسبی است تا شرکت های پتروشیمی و پالایشگاهها ژاپنی با خیال راحت در پارس جنوبی و دیگر مناطق ایران سرمایه گذاری کنند.
معاون خبر خبرگزاری رسمی ژاپن - کیودو - گفت: ظرفیت های عظیم میدان نفت و گاز پارس جنوبی برای جذب سرمایه گذاران ژاپنی و تامین انواع انرژی از ایران آسان سازی می شود.

این هیات در ادامه از پالایشگاه فازهای 2 و 3، پتروشیمی نوری، مجتمع بندری پارس بازدید کردند
خبرگزاری کیودو در سال 1982 تاسیس شد و اخبار را غیر از ژاپنی به زبان های کره ای، چینی و انگلیسی نیز منتشر می کند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید