مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس:

افزایش اشتغال در منطقه پارس جنوبی با گسترش سرمایه گزاری امکان پذیر است

(چهارشنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۵:۳۰

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در نشست شورای مدیریت این سازمان جذب سرمایه گذار خارجی و تقویت بخش خصوصی را به عنوان راهکار توسعه و ایجاد اشتغال در پارس جنوبی معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در جلسه شورای مدیران این سازمان که صبح امروز چهارشنبه(6 مرداد ماه) برگزار شد با اشاره به موفقیت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در مجمع عمومی عادی سالانه گفت: عملکرد مثبت سازمان در سال مالی گذشته از سوی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و اعضای مجمع مورد تحسین قرار گرفت که لازم است با برنامه ریزی صحیح و مدون این موفقیت در سال جاری نیز ادامه یابد.

مهندس یوسفی با تاکید بر تسهیل سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: برخی از عوامل موثر در جذب سرمایه گذاری خارجی ناشی از عوامل بیرونی است  اما از طرفی نیز همه ما به عنوان بخشی از بدنه شرکت ملی نفت ایران موظف هستیم ضمن تقویت  بخش های مرتبط با جذب سرمایه گذار خارجی نقش موثری نیز در کاهش فرآیند اخذ مجوزهای لازم داشته باشیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود:  جذب سرمایه گذار خارجی و تقویت بخش خصوصی تنها راهکار توسعه و ایجاد اشتغال در کشور است و تمام تلاش ما جذب سرمایه گذار بخش خصوصی است تا از این طریق اشتغال پایدار در منطقه محقق شود.

 

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید