مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت:

با مجوز مهندس زنگنه سینما در عسلویه راه اندازی خواهد شد

(چهارشنبه ۱۳ اَمرداد ۱۳۹۵) ۰۹:۳۵

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت در نشست با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از راه اندازی سینما در عسلویه با مجوز وزیر نفت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، اکبر نعمت الهی در نشست با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه برنامه ریزی مطلوب و تعامل می تواند به مشارکت شرکتهای نفتی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در راستای اجرای فعالیتهای فرهنگی ویژه کارکنان صنعت نفت و خانواده های انها و همچنین جوامع محلی با صنایع می تواند مؤثر باشد.

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت تعامل و هم افزایی میان دستگاه های مرتبط با حوزه فرهنگ  را از عوامل موثر در تعالی فرهنگی جامعه عنوان کرد و گفت: مناطق پیرامونی از اهمیت بالایی برای صنعت نفت برخوردار است و ما در صدد هستیم با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی نقش موثری در زمینه ارتباط و تعامل میان خرده فرهنگ ها و فرهنگ محلی ایفا کنیم.

حمیده ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از فعالیت های فرهنگی در استان گفت : مهندس یوسفی همواره حامی برنامه های فرهنگی و هنری در استان بوده است و سهم صنعت نفت در این زمینه بسیار موثر بوده است.

وی  با بیان اینکه سیستم نویت دهی آگهی به نشریات استانی و سراسری در إداره کل فرهنگ و  ارشاد استان بوشهر راه اندازی شده است گفت: برخی از معایب سیستم های نوبت دهی آگهی ها در سامانه پیشین در سیستم جدید رفع شده و قطعا با تحقق این امر رضایت اصحاب رسانه را فراهم خواهد شد.

 رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این نشست گفت:با تدبیر مدیرعامل منطقه ویژه پارس برنامه ریزی های لازم جهت حمایت و تقویت اهالی فرهنگ و هنر استان صورت گرفته است.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید