مدیرکل روابط عمومی وازرت نفت ؛

نفت از اصحاب رسانه ی استان بوشهر حمایت می کند

(پنج شنبه ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۸:۴۲

مدیرکل روابط عمومی وازرت نفت در جمع اعضاء هیئت مدیره خانه مطبوعات، مدیران مسئول هفته نامه ها و روزنامه ها و سرپرستان روزنامه های سراسری در استان بوشهر گفت: صنعت نفت از اصحاب رسانه ی استان بوشهر حمایت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، اکبر نعمت الهی در جمع اهالی رسانه ی استان بوشهر با اشاره به نقش رسانه های محلی در انعکاس دستاوردهای صنعت نفت در استان بوشهر گفت: رسانه های محلی می توانند در انعکاس مطلوب دستاوردها و موفقیت های دولت و صنعت نفت نقش آفرین باشند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به جایگاه استان بوشهر در حوزه فرهنگ و رسانه گفت: عزم خود را برای حمایت و توانمندسازی رسانه های استان بوشهر جزم کرده ایم و در این خصوص به مدیران روابط عمومی شرکت های وزارت نفت مستقر در استان بوشهر تکلیف کرده ایم که با تعامل و همراهی مدیریت های حقوقی خود آن شرکت ها همزمان با اعطا و انتشار آگهی های مناقصه و مزایده در نشریات سراسری یک نوبت نیزهمان آگهی ها در نشریات محلی منتشر شود.

اکبر نعمت الهی در خصوص همراهی با اهالی رسانه در حوزه ی آموزش و توانمندسازی خبرنگاران استان بوشهر نیز گفت: ما آمادگی آن را داریم که در این حوزه نیز،  براساس استانداردهای روز دنیا و کشور  با همراهی و همکاری خانه ی مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گام های مهمی برداریم که برگزاری کارگاهها و تورهای رسانه ای در این خصوص از جمله ی آنهاست.

وی تصریح کرد: مهمترین دغدغه رسانه ها نحوه ی توزیع آگهی هاست که در این خصوص لازم است به این نکته توجه کافی شود که برخی اگهی ها با توجه به ماهیت مناقصه و مزایده از اهمیت خاصی برخوردار است و در آن نحوه انتشار بسیار حائز اهمیت است چرا که در این آگهی ها برخی پروژه های کلان و مهم کشور قرار است طرح ریزی شود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از برنامه ریزی رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جهت اجرای نشست تعاملی و صمیمانه اهالی رسانه با خود نیز قدردانی می کرد.

در این نشست علاوه بر مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز، مدیران روابط عمومی شرکت های صنعت نفت مستقر در استان بوشهر  و برخی از روسای بخش های مختلف روابط عمومی وزارت نفت حضور داشتند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید