فرماندار عسلویه ؛

دورخیز سازمان منطقه ویژه پارس برای اشتغال نیروهای بومی قابل تقدیر است

(سه شنبه ۱۹ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۶:۰۹

فرماندار عسلویه با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده جهت بکارگیری نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز مستقر در منطقه گفت: دورخیز جدی سازمان منطقه ویژه پارس برای اشتغال نیروهای بومی قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، عبدالله نادری در نشست مشترک شورای اداری شهرستان عسلویه و مدیران صنعت نفت که صبح امروز ( سه شنبه 19 مردادماه) با حضور آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به میزبانی سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد با تقدیر از تلاش ها برای کمک به اشتغال نیروهای بومی در پروژه های صنعت نفت گفت: در بحث حل معضل اشتغال اقدامات خوبی با همراهی مهندس یوسفی (مدیرعامل منطقه ویژه پارس) و مدیران صنعت نفت در دو سال گذشته صورت گرفته ، به طوری که بصورت مثال می توان در این خصوص به بکارگیری 90 درصدی نیروهای بومی استان بوشهر در یکی از پروژه های صنعت نفت اشاره کرده که از این رقم قریب به 50 درصد آن به نیروهای کار شهرستان عسلویه تعلق گرفته است که این نشان از همت و عزم مدیران در حل معضل اشتغال شهرستان عسلویه می باشد و قابل تقدیر و ستایش است.

فرماندار شهرستان عسلویه تصریح کرد: فضای مطلوب عمومی ایجاد شده در شهرستان عسلویه با مشارکت و همراهی معتمدین،شوراهای اسلامی و ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت بوجود آمده است که این فضا در تامین امنیت و آرامش در پایتخت انرژی کشور برای بهبود و تسریع در فعالیتها می تواند اثربخش باشد.

نادری با اشاره به تلاش ها برای بهبود زیرساخت های فرهنگی افزود: در حوزه اجتماعی و فرهنگی اقدامات بسیار خوبی در منطقه صورت گرفته است اما با این حال باید شرایط را برای افزایش توان و فعالتیها در حوزه اجتماعی و فرهنگی بکار گرفت.

فرماندار عسلویه در این نشست از تشکیل کارگروهی جهت مرتفع شدن مشکلات حوزه ی اشتغال و کارگری با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و مدیران شرکت های مستقر در منطقه خبر داد.

امام جمعه عسلویه نیز در این نشست با تبریک دهه کرامت به بیان برخی درخواست های مردمی جهت مرتفع شدن مشکلات محیط های پیرامونی صنعت نفت پرداخت.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید