وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی؛

در این دو سال مهندس یوسفی را به عنوان پیام آور تلاش در منطقه می شناسم

(چهارشنبه ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۹:۵۹

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در نشست مسئولیت های اجتماعی شهرستان عسلویه با تمجید از تلاش های مدیرعامل منطقه ویژه پارس در حوزه مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در این منطقه گفت:در این دو سال که اخبار منطقه را از نزدیک رصد و دنبال می کنم، مهندس یوسفی را به عنوان پیام آور تلاش در منطقه می شناسم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، در این نشست که استاندار بوشهر، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و مقامات محلی شهرستان عسلویه حضور داشتند وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تجلیل از  تلاش های صنعت نفت و منطقه ویژه پارس در ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی گفت: با تلاش مدیران صنعت نفت و افتتاح دو پالایشگاه جدید در منطقه عسلویه در 9 ماه آینده قریب به یکهزار ظرفیت شغلی در پارس جنوبی ایجاد می شود که از این تعداد سهم 50 درصدی نیروهای بومی در آن بصورت تمام و کمال دیده خواهد شد.
ربیعی تصرح کرد: همچنین 80 نفر در پتروشیمی جم مشغول به کار خواهند شد و از این تعداد 30 نفر از نیروهای بومی شهرستان عسلویه به کار گمارده می‌شوند.
وزیر کار با تقدیر از تلاش های صورت گرفته از سوی منطقه ویژه پارس در حوزه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی خاطرنشان ساخت: در راستای توسعه مهارت‌های آموزشی و فنی دوره‌های آموزش سیار و جوار کارگاهی در عسلویه ایجاد می‌کنیم.
وی با اشاره به خصوصیت های دولت روحانی تصریح کرد: دولت روحانی دولتی فروتن و کم حرف و مسئولیت پذیر است و گسترش دادن خیر جمعی را با جدیت دنبال می کند.
وزیر کار افزود: بعضی از بنیان‌ها و ارزش‌ها ضعیف شده که ما در این دولت تاوان آن را می‌دهیم لذا باید ارزش‌های اجتماعی و اخلاقی اجتماعی را احیا کنیم.
وی ادامه داد:‌ شعار هر ایرانی مسؤول همه ایران است را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم. در دوره گذشته به جای اینکه آدم‌ها را توانمند کنیم تا عزت‌نفس پیدا کنند سیاست صدقه‌ای در پیش گرفته شد و امروز نیز فروتنی دولت این است که می‌گوید به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را حل کند.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه گوهر گم شده جامعه اعتماد و حمایت از یکدیگر است، گفت: می‌خواهیم سند مسئولیت اجتماعی را در دولت مطرح و به تصویب برسانیم و این طرح را با نشان شهید فیاض‌بخش اجرا کنیم
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید