در شورای اداری استان بوشهر مطرح شد:

تقدیر از تعامل سازنده سازمان منطقه ویژه پارس با استان بوشهر

(پنج شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵) ۰۹:۲۳

در جلسه شورای اداری استان بوشهر که صبح امروز 4 شهریور با همراهی وزیر نفت به عنوان نماینده دولت در محل سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد، مسئولین استان بوشهر از تعاملات سازنده سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت نفت با استان بوشهر تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- جلسه شورای اداری استان بوشهر با حضور وزیر نفت به نمایندگی از دولت، صبح امروز 4 شهریور ماه در محل استانداری بوشهر تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور مسئولین استان بوشهر برگزار شد، ارسلان زارع فرماندار دشتستان به نمایندگی از فرمانداران استان بوشهر از تعامل سازنده سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت با استان بوشهر تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این جلسه مدیر کل اموزش و پرورش استان بوشهر نیز با موثر خواندان اجرای طرح نخبه پروری، رویکرد سازمان منطقه ویژه پارس در اجرای این طرح را موثر و مفید خواند.

روسای دانشگاه خلیج فارس و پیام نور نیز همچنین از سازمان منطقه ویژه پارس برای اجرای تفاهم نامه های همکاری آموزشی در استان بوشهر تقدیر و تشکر کردند.

بیژن زنگنه وزیر نفت همچنین در این جلسه با ابراز خرسندی از اجرای موفقیت آمیز طرح نخبه پروری توسط صنعت نفت در استان بوشهر، رضایت مردم و مسئولان استانی از اجرای این طرح را مایه دلگرمی خواند.

گفتنی است وزیر نفت به مناسبت هفته دولت و شرکت در جلسه شورای اداری بوشهر وارد این شهر شد و در ادامه سفر خود از چند طرح پتروشیمی آماده افتتاح در عسلویه بازدید خواهد کرد.

سفر وزیر نفت به استان بوشهر 12
سفر وزیر نفت به استان بوشهر 11
سفر وزیر نفت به استان بوشهر 10
سفر وزیر نفت به استان بوشهر 8
سفر وزیر نفت به استان بوشهر 7
سفر وزیر نفت به استان بوشهر 6
سفر وزیر نفت به استان بوشهر 5
سفر وزیر نفت به استان بوشهر 2

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید