دوره آموزشی آشنایی با سامانه ارزیابی عملکرد محیط زیست برگزار شد

(چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵) ۱۷:۱۰

دوره آموزشی آشنایی با سامانه ارزیابی عملکرد ویژه رؤسای مدیریت عملکرد استانها صبح امروز کشور (چهارشنبه 3 آذرماه) به میزبانی منطقه ویژه پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، حسین دلشب مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این برنامه اظهار کرد: آشنایی روسای مدیریت عملکرد ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها، با سامانه ارزیابی عملکرد، و چگونگی تدوین و بارگذاری شاخص‌ها در سامانه، برای ارزیابی عملکرد برای استفاده در سال جاری و سال‌های آتی الزامی و مهم است.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تصریح کرد: آشنایی و استفاده از این سامانه در دقت و تسریع رسیدگی به وظایف محوله به این واحدِ بسیار مهم و کلیدی، در ادارات کل نقش بسزایی ایفا می کند.
 
 وی افزود: این دوره در شش فصل شامل تدوین برنامه عملیاتی و ارتقاء شاخص های ارزیابی و اهمیت شاخص سازی، تشریح نحوه تدوین شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی، تشریح و برش استانی شاخص های اختصاصی، تشریح شاخص های عمومی و تفاهم نامه اصلاح نظام اداری برنامه ریزی شده و اجرایی می‌شود.
 
  دلشب به ارتقای جایگاه سازمان حفاظت محیط زیست، بین دستگاه‌های اجرایی کشور در ارزیابی عملکرد سال 1395 اشاره کرد و بر تاثیرگذاری چنین دوره‌ها و همایش‌هایی تاکید کرد.
 
  دوره آموزشی آشنایی با سامانه ارزیابی عملکرد به مدت 2 روز در استان بوشهر شهرستان عسلویه برگزار می‌شود و همه روسای مدیریت  عملکرد ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها و همچنین رابطین معاونین سازمان در این دوره حضور دارند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید