در آیینی با هدف تجلیل و تکریم از مقام والای شهداء

یادواره 12 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان عسلویه و دو شهید گمنام این شهرستان برگزار شد

(یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵) ۱۳:۵۳

یادواره شهدای شهرستان عسلویه و تجلیل و تکریم از مقام دو شهید گمنام بخش چاه مبارک این شهرستان با حضور فرماندهان سپاه پاسداران و مسئولان وزارت نفت در روستای اخند از توابع شهرستان عسلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، حجت الاسلام علی رضایی، رئیس سازمان روحانیون سپاه پاسداران در یادواره شهدای شهرستان عسلویه اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یک وظیفه و رسالت عمومی است و برگزاری و حضور در این برنامه‌ها از خیر و برکت بسیار بالایی برخوردار است.
حجت الاسلام علی رضایی به اهمیت و جایگاه بسیار عظیم شهدا اشاره کرد و یادآور شد: در دوران مختلف انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن شاهد رشادت‌ها و دلاورمردی‌های زیادی از سوی شهدا بوده‌ایم که از جمله مدافعان حرم از مصداق بارز این امر است که هم اکنون عزت و امنیت کشور مرهون این عزیزان است
.
یادواره شهدای دهستان اخند 7 حجت الاسلام رضایی رییس سازمان روحانیون سپاه پاسداران

 

وی افزود: شهدا با نثار جان، رشادت ‌و ازخودگذشتگی‌ زمینه ساز امنیت و آسایش کشور شدند تا ما امروز شاهد عظمت و اقتدار ایران اسلامی باشیم .
رییس سازمان روحانیون سپاه پاسداران با بیان این که برکات شهدا گمنام در دو جنبه دنیوی و معنوی حائز اهمیت اس، تصریح کرد: برکات شهدای گمنام علاوه بر ثمره دنیوی مجاهدت شهدا که همانا حفظ کیان مملکت اسلامی است، در زمینه معنوی نیز ثمرات شهدا گمنام بعد از شهادت از نظر انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل حاضر ملموس است.
حجت‌الاسلام رضایی افزود: هشت سال دفاع مقدس جلوه‌ای از تاسی رزمندگان اسلام به ابوالفضل‌العباس (ع) و جانفشانی توام با بینش عمیق و بصیرت والای دینی بود.
وی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نیاز کشور و فرصتی برای بازخوانی مجاهدت، ایثار و مقاومت دلیرمردان و شیر زنانی است که با جان و مال خود از اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام ناب محمدی، قرآن و انقلاب دفاع کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در پایان این مراسم از سوی ستاد یادواره با اهدای هدایایی به خانواده های شهدا از مقام والای شامخ شهدا تجلیل و تکریم شد.
یادواره شهدای دهستان اخند 4
گفتنی است، در حاشیه این مراسم فرماندهان و مسئولان سازمان منطقه ویژه پارس ضمن نثار گل و قرائت فاتحه با ارزش‌های شهدای شهرستان عسلویه تجدید بیعت کردند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید