نشست شورای عالی آموزش منطقه ویژه پارس برگزار شد

(سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵) ۱۵:۳۱

نشست اعضای دبیرخانه شورای عالی آموزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پالایشگاه اول مجتمع گازی پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سید مهدی موسوی‌زاده رئیس آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این نشست اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر موضوع اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل دارند و ما نیز باید در این مسیر حرکت کنیم.
وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در پتروشیمی‌های سطح منطقه ویژه پارس و شرکت‌های فعال در این منطقه برای توسعه برنامه‌های آموزشی و همکاری با دانشجویان و کارورزان، افزود: امیدواریم این همکاری تداوم داشته باشد تا شاهد دستیابی به نتایج مورد نظر باشیم.
رئیس آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: نشست شورای عالی آموزش منطقه ویژه پارس به منظور هم‌افزایی کارهای آموزشی و بنیان‌گذاری اقدامات آموزشی برگزار شده است.
وی از طرح دستورالعمل‌های مختلف در این نشست خبر داد و بیان کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی آموزشی یکی از برنامه‌های مهم است که نرم‌افزار آن به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
موسوی‌زاده از صدور گوای صلاحیت حرفه‌ای برای همه کارکنان سطح منطقه خبر داد و اضافه کرد: تلاش داریم تا با برگزاری چنین نشست‌هایی از نظرات و راهکارهای همه شرکت‌ها استفاده کنیم.
در این نشست سه دستور کار شامل ایجاد تقویم آموزشی مشترک، برنامه‌ریزی برای آموزش خانواده‌های ساکن در منطقه و مشارکت در توسعه فضاهای آموزشی مجتمع‌های مسکونی و برگزاری سمینارهای منطقه‌ای و بین شرکتی به منظور هم‌افزایی و کاهش هزینه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و اعضا پیشنهادات خود را ارائه کردند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید