مدیر خدمات شهری منطقه ویژه پارس:

رویکرد خدمات شهری منطقه وپژه پارس بهبود مبلمان و زیباسازی است

(چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵) ۱۱:۱۸

مدیر خدمات شهری منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس گفت: رویکرد خدمات شهری منطقه وپژه پارس بهبود مبلمان و زیباسازی است و برنامه‌های ویژه‌ای در این زمینه در دست اجرا داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، محمد پاکدل با بیان اینکه خدمات شهری جایگاهی ویژه در این منطقه دارد اظهار داشت: رویکرد زیباسازی و مبلمان شهری و ارتقای سطح کیفی مبلمان شهری در این حوزه از مهمترین ماموریت های خدمات شهری سازمان منطقه ویژه پارس است .
 
 وی به روند توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی و بهره‌برداری از این فازها اشاره کرد و ادامه داد: سازمان منطقه ویژه پارس در آینده مسئولیتی بسیار مهم در این منطقه دارد و باید امور مختلف را مدیریت کند و حوزه خدمات شهری دارای وظایفی بسیار مهم است.
مدیر خدمات شهری منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس خاطرنشان کرد: برای اینکه عملکرد مطلوبی در زمینه ارائه خدمات داشته باشیم، باید زیرساخت‌ها و شرایط لازم را فراهم کنیم تا در آینده این شرایط وجود داشته باشد که مدیریت خدمات شهری بتواند کل منطقه را مدیریت کرده و رضایت منطقه صنعتی و محیط پیرامونی را ایجاد کند.
وی به ۱۲ حوزه فعالیتی مدیریت خدمات شهری اشاره کرد و ادامه داد: حوزه‌های مختلفی از جمله فضای سبز، ترافیک، دفتر فنی، آب، برق، اجرائیات، حفاری و . . . از جمله این حوزه‌ها در خدمات شهری است که مسئولیت و وظایف مهمی را بر عهده دارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید