با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس صورت گرفت

افتتاح شهر بازی معارفی «پیام آسمانی» در دلوار

(دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶) ۰۹:۰۰

جشنواره و نمایشگاه پیام‌آسمانی با 25 ایستگاه با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات در ساحل دلوار افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار اظهار داشت: جشنواره و نمایشگاه پیام‌آسمانی با همکاری و هم‌‌افزایی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شده است.
 
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر استفاده از روش‌های نوین برای ترویج مبانی و فرهنگ اسلامی، اضافه کرد: این جشنواره نیز در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ساحل دلوار برگزار شده است.
 
 امام جمعه دلوار با اشاره به اینکه این جشنواره متناسب با طیف‌های مختلف سنی برگزار شده است، ادامه داد: جشنواره از سوم فرودین‌ماه و نمایشگاه از ششم فرودین‌ماه آغاز شده است و تا 13 فرودین ادامه دارد.
 
 حجت‌الاسلام زاهددوست با معرفی برخی از غرفه‌های این نمایشگاه، افزود: ایستگاه گفت‌وگوی آسمانی یکی از غرفه‌ها است که در زمینه مشاوره ازدواج و تربیت فرزند آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند.
 
 وی با اشاره به ارائه مبانی طب اسلامی، داروهای گیاهی و . . . در ایستگاه طب اسلامی بیان کرد: ایستگاه‌ تکاپوی آسمانی با استفاده از برنامه‌های ورزشی، نشاط و سرگرمی را ایجاد می‌کند.
 
 امام جمعه دلوار گفت: ایستگاه سفره آسمانی با بازی‌های فکری به منظور انتقال مفاهیم فرهنگی و معنوی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.
 
 وی با اشاره به برگزاری مسابقات دیجیتالی در ایستگاه انتخاب آسمانی خاطرنشان کرد: این بازی‌ها به صورت بومی تولید شده است.
 
 زاهددوست افزود: ایستگاه‌ نگاره آسمانی نیز با برنامه نقاشی با محتوای احادیث اخلاقی و ایستگاه هنر آسمانی بازی با گل و ماسه ایجاد شده است که با روش‌های نوین و جذاب مفاهیم و ارزش‌های فرهنگی به صورت مبتکرانه به کودکان و نوجوانان منتقل خواهد شد.
 
 امام جمعه دلوار ادامه داد: ایستگاه‌های مهارت‌های آسمانی و حریم آسمانی ویژه دختران است که به صورت غیرمستقیم به تبلیغ و ترویج حجاب و عفاف می‌پردازد و آموزش بستن انواع مختلف شال و روسری به آنان داده خواهد شد.
 
 وی با اشاره به برپایی ایستگاه نجوم آسمانی اظهار داشت: با حضور کارشناس مربوطه، ایستگاه نجوم آسمانی و رصد ماه ایجاد شده و بازدیدکنندگان می‌توانند آسمان را رصد کنند. هدف از برپایی این ایستگاه آشناسازی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با علم آیات نجومی و قدرت خداوند در آسمان است.
 
 زاهددوست از برگزاری حلقه‌های معرفتی خبر داد و یادآور شد: در این جشنواره سعی می‌شود در قالب بازی و سرگرمی در فضایی جذاب و تاثیرگذار، مفاهیم  و آموزه‌های دینی و اخلاقی به مخاطبین منتقل شود  
 
 وی گفت: هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برنامه جنگ شادی نیز با محتوای جذاب و تاثیرگذار برگزار می‌شود و در قالب سوالات و مسابقات هر شب جوایز و هدایای متعددی از بانک جوایز هدیه آسمانی به برگزیدگان اهداء خواهد شد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید