اولین همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی با سخنرانی مدیرعامل منطقه ویژه پارس شروع بکار کرد

(چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶) ۱۰:۵۸

اولین همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی صبح امروز (چهارشنبه 3 آبان ماه) با سخنرانی مدیرعامل منطقه ویژه پارس شروع بکار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، اعضاء سازمان های مردم نهاد، فعالین اجتماعی ، مدیران عامل ، مدیران و کارکنان شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس، مسئولین و جامعه ی  محلی شهرستانهای عسلویه،کنگان،جم و دیر از شرکت کنندگان در این همایش بودند که صبح امروز با سخنرانی مدیرعامل و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس آغاز به کار کرد.

مهندس یوسفی در این همایش با اشاره به نیروی انسانی شاغل و ساکن در منطقه ویژه پارس گفت: حضور قریب به 60 هزار نفر نیروی کار فعال در منطقه به همراه جمعیت ساکن و بومیان شهرستانهای عسلویه ، کنگان،جم و دیر به عنوان محیط پیرامونی از جمله مهمترین دلایلی است که ما را در ایفای مسئولیت های اجتماعی خصوصاَ در حوزه ی آسیب های اجتماعی مصمم تر می سازد.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس افزود: برگزاری کارگاههای آموزشی، فعالیت های متعدد فرهنگی و پژوهشی با هدف فرهنگ سازی کاهش تقاضا در حوزه مواد مخدر و در حوزه ی نرم نیز افزایش فعالیت های ورزش در رشته های مختلف به همراه ورزش همگانی و کارکنان در منطقه ویژه پارس و 4 شهرستان هدف در همین راستا صورت گرفته است.

وی تصرح کرد: تنوع ترکیب جمعیتی در این منطقه و حجم بالای نیروی کار در این منطقه نیاز به برنامه ریزی هدف دار در حوزه مبارزه و پیشگیری آسیب های اجتماعی را دو چندان ساخته که ما در دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس با استفاده از نظرات متعدد در این راستا گام برداشته و خواهیم داشت.

مشاور اجتماعی وزیر نفت و قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشوراز دیگر میهمانان و سخنرانان این همایش تخصصی بودند. 

این همایش با حضور مقامات مسئول در وزارت کشور ، وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ،ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری ، سازمان بهزیستی کشور و مدیران ارشد نفتی همچنین استانی به مدت 2 روز و در سالن اجتماعات ساختمان همایش های منطقه برگزار خواهد شد . ایراد سخنرانی  مقامات ارشد و بیان دیدگاهها و آخرین مسایل روز در حوزه اعتیاد ، رونمایی از ترانه و کلیپ ویژه منطقه پارس با هدف فرهنگ سازی برای مبارزه با اعتیاد ، رونمایی از کتاب دومین سال استقرار برنامه راهبردی پیشگیری از مواد اعتیادآور ، برگزاری 4 پنل تخصصی همچنین کارگاه تخصصی ویژه دستگاهها و انجمن های مردم نهاد و سمن ها و با حضور اساتید برجسته علمی در این حوزه و تجلیل از فعالین این عرصه و .... از جمله برنامه های اجرایی این همایش 2 روزه خواهد بود.

سمینار پیشگیری از اعتیاد 22


سمینار پیشگیری از اعتیاد 32
سمینار پیشگیری از اعتیاد 30
سمینار پیشگیری از اعتیاد 29
سمینار پیشگیری از اعتیاد 28
سمینار پیشگیری از اعتیاد 26
سمینار پیشگیری از اعتیاد 23

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید