مدیرکل امور پژوهش وزارت نفت گفت:

لزوم تجاری سازی نتایج پژوهشی و کاربرد آن در صنایع کشور

(سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶) ۱۰:۲۵

مدیر کل امور پژوهش وزارت نفت در آیین اختتامیه هشتیم جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت که در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد کفت:تجاری سازی نتایج پژوهشی و کاربرد آن در صنایع کشور باید بصورت جدی دنبال شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،امید شاکری در آئین اختامیه هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت در منطقه ویژه پارس اظهار داشت: این جشنواره به هدف ارائه دستاوردها و تجلیل از فعالان این عرصه برگزار شده است.
وی اضافه کرد: این جشنواره از سال ۸۸ در وزارت نفت برگزار شد و در  تمام طول این سال‌ها به جز سال 94 همه ساله برگزار شده است که خوشبختانه با برنامه ریزی خوبی که انجام شد امسال این مراسم در قطب انرژی کشور برگزار شد.
شاکری با بیان اینکه انبوهی از مدارک و کاغذ و مستندات فیزیکی حذف شد تصریح کرد:این دوره تفاوت‌های اساسی با دوره‌های قبل داشت به طوری که با توجه به مقررات استخدامی وزارت نفت و رویکرد ثبت نام و دریافت مدارک و داوری همه از طریق سامانه وزارت نفت انجام شد در حالی که هفت دوره گذشته بصورت دستی و کاغذی انجام شد و این جشنواره کاملا به صورت سیستمی واز طریق سامانه به پایان رسید ضمن اینکه در این دوره امکان تجاری سازی دستاوردهای فناورانه و پروژه های برگزیده فراهم شده است.
مدیر کل امور پژوهش وزارت نفت با اشاره به 14 پرونده برگزیده از میان 850 پرونده ثبت شده در دبیرخانه این همایش گفت:استفاده از فناوری در برگزاری این جشنواره باعث شده تا ۷۲۶ پرونده به ثبت رسیده باشد و سطح گسترده‌ای از مخاطبین را در این جشنواره شرکت داده شدند همچنین مدت زمان داوری‌ها با استفاده از فناوری اطلاعات سال گدشته ۷۰۰ نفر ساعت بود که امسال به ۱۹۰ نفر ساعت کاهش یافت.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید