افتتاحیه سیستم مدیریت یکپارچه ارتباطات رادیویی درمانگاه ها و آمبولانس های بهداشت و درمان صنعت نفت

(سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶) ۱۲:۴۷

سیستم مدیریت یکپارچه ازتیاطات رادیویی درمانگاه ها و آمبولانس های بهداشت و درمان صنعت نفت با حضور معاون وزیر نفت، استاندار بوشهر و مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت:در کذشته وقتی حادثه ای رخ میداد امکانات اورژانش با هم در ارتباط نبودند و با وجود امکانات و زیر ساخت های بالایی که وجود داشت هماهنگی لازم جهت ارایه با کیفت خدمات میسر نبود که با راه اندازی این سیستم بسیاری از مشکلات موجود در این زمینه مرتفع می گردد.

 وی  اضافه کرد:با راه اندازی این سیستم هماهنگی و تقسیم کار به خوبی انجام می شود و امبولانس ها و بیمارستان های معین در مناطق مختلف با هم در ارتباط مستقیم خواهند بود.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: برای راه اندازی این شبکه رادیویی یکپارچه دو میلیارد تومان هزینه شده است و کل ناوگان تحت پوشش سیستم یکپارچه قرار گرفته است.
فرهاد باقری رییس بیمارستان توحید جم نیز در این آیین راه اندازی این شبکه رادیویی گفت: هم اکنون زیر ساخت ارتباط معین فراهم شده است و در فاز اول 68 دستگاه امبولانس در 42 منطقه ثابت به این سیستم متصل شده اند که باعث ارتقای سیستم های بهداشت و درمان در منطقه شده است.

 

شبکه رادیویی یکپارچه درمانگاه ها و امبولانس های بهداشت و درمان صنعت نفت با برقراری اولین ارتباط رادیویی توسط معاون وزیر نفت و استاندار بوشهر به بهره برداری رسید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید