رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس:

ورزش مهمترین حوزه جهت پیشگیری از معضل مواد مخدر در جامعه است

(سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷) ۱۳:۴۰

مهدی یوسفی رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس صبح امروز ۵ تیر ماه در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، ورزش را از مهمترین بخش‌ها جهت پیشگیری از معضل مواد مخدر در جامعه خواند و افزود در سالیان گذشته فراتر از محدودیت‌های بودجه‌ای در حوزه ورزش در منطقه فعالیت صورت پذیرفته است که نتایج در خور توجه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی برای تیم‌های ورزشی منطقه رقم زده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر صبح امروز ۵ تیر ماه با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارسِ، دکتر اسماعیلی از ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و جمعی از مقامات و سازمان‌های مردم نهاد شهرستان عسلویه در محل پردیس ورزشی سازمان منطقه ویژه برگزار شد.
 مهندس یوسفی در این مراسم نقش پیشگیری را در مقوله مبارزه با مواد مخدر، رویکرد کم هزینه و اثر بخش بر شمرد و افزود  فقدان الگوهای تفریح و سرگرمی در جامعه یکی از عوامل سوء مصرف مواد مخدر است.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در ادامه افزود در سه سال گذشته دفاتر مبارزه با مواد مخدر در سطح شرکت‌های منطقه در ارتباط با معاونت‌های فرهنگی فرمانداری‌های ۴ شهرستان منطقه ویژه پارس ایجاد شده است که این امر باعث اثر بخشی و هماهنگی برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر در سطح منطقه شده است.
یوسفی با اشاره به نیاز فعالیت فرهنگی جهت پذیرش فرد معتاد در جامعه به عنوان یک بیمار عدم خود اظهاری افراد مبتلا به سوء مصرف مواد مخدر را از مشکلات درمانی این پدیده در کشور خواند.
رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس حوزه ورزش را از مهمترین بخش‌ها جهت پیشگیری از معضل مواد مخدر در جامعه خواند و افزود در سالیان گذشته فراتر از محدودیت‌های بودجه‌ای در حوزه ورزش در منطقه فعالیت صورت پذیرفته است که نتایج در خور توجه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی برای تیم‌های ورزشی منطقه رقم زده است.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر عسلویه نیز در این مراسم بر افزایش اشتغال و تحکیم بنیان خانواده جهت مقابله با پدیده مواد مخدر تاکید کرد.

مهندس یوسفی فرماندار شهرستان عسلویه همچنین در این همایش تنها روش موثر مبارزه با مواد مخدر را انجام مقابله با این پدیده شوم از جانب مردم دانست و بر آموزش خانواده ها در کنار شناخت افراد از تاثیرات مخرب این مواد، در پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر تاکید کرد.

در حاشیه این مراسم غرفه‌های سمن‌های مردمی مبارزه با مواد مخدر شهر عسلویه به ارائه دستاوردهای خود پرداختند.

fdvf 16
fdvf 15
fdvf 14
fdvf 13
fdvf 12
fdvf 11
fdvf 10
fdvf 9
fdvf 8

 

fdvf 5

ds

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید